Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 9!

You Saved Me.

23 okt 2008 - 20:56

478

3

214



Hoofdstuk 9!

Ik laat het kleedje van mijn lichaam glijden terwijl ik mijn pumps uit doe.Ik leg het kleedje neer op bed en in mijn ondergoed stap ik naar de badkamer die ik op slot draai.Ook mijn setje ondergoed doe ik van mijn lichaam en stap de douche in waar een grote damp hangt door het warme water.Terwijl de duizende waterdruppels via mijn lichaam naar beneden glijden doe ik de champoo in mijn haar dat ik inmasseer.Met gesloten ogen en een deuntje dat ik mee neurier geniet ik van de douche.Ik spoel de champoo uit mijn haar en doe wat douchegel op het washandje en ga er mee over mijn hele lichaam.Ook de schuim van dat laat ik door de waterdruppels mee het gootje beneden in glijden en droog ik me snel af terwijl ik de badkamer uit loop en alles wat ik juist heb gekregen de zakken uit haal.Terwijl ik de handdoek rond mijn haren draai trek ik snel een setje ondergoed aan dat ik bij had en mijn nieuwe kleren.Ik ga naar de badkamer en droog mijn haren waarna ik het in een mooi model breng en er een laag haarlak over spuit zodat het zouw blijven liggen.Ik pak snel mijn smink te boven en breng het aan op mijn gezicht.Juist dat ik klaar ben en mijn pumps heb aan getrokken en het kleedje terug de kast heb in gehangen hoor ik geklop op de deur.Ik trek vlug een vestje aan en kijk voor de laatste keer in de spiegel en doe dan de deur open waar ik tom ziet staan die ook andere kleren aan heeft als daarjuist."Je ziet er beeldschoon uit"zegt hij terwijl hij mijn hand pakt en er een klein kusje op geef waardoor ik een lichte blos op mijn wangen krijg."Wie runt de club vanavond?"vraag ik wanneer we de zaak uit stappen en ik plaats neem naast tom in de auto."Die vent,die je toen had gezien die het verbiede dat je voor me ging werken"zei hij en starte de auto.Ik knikte is en keek uit het raam naar buiten."Waar gaan we eten?"vraag ik en hij kijkt me lachend aan."Je bent het nieuwschierigste meisje dat ik ooit heb gekend"zegt hij en ik laat een verlegen lach horen."Sorry"zeg ik en hij kijkt me schattig aan."Geen probleem,vind ik juist leuk"zegt hij en ik glimlach is naar hem.De rest van de rit kijk ik uit het raam tot Tom zijn auto parkeerd aan de rand van een straat."Ik zie hier niets"zeg ik en hij lacht."We moeten ook natuurlijk nog een stukje stappen"zegt hij en ik knik.Ik stap de auto uit die hij op slot doet en ga naast hem lopen.Nieuwschierig naar waar we gaan eten.Misschien is het een gewone pizzaria of wel is het een heel mooi restaurant maar voor het zelfde geld kan het ook gewoon de MCDonalds zijn,ook al zouw ik dat zelfs niet erg vinden.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:38:
Mc Donalds.
Tadatatataaaa; I'm lovin' it.
Muah, overheerlijk.

Doe mij maar fastfood in plaats van kaviaar, heur.

x Jolien


Mango
Mango zei op 24 okt 2008 - 7:27:
Leuk
Snel verder
xX


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 23 okt 2008 - 20:59:
Heel snel verder ik eis nog een nieuwe!ö
Kei spannend duddet! ö[/smeek]

Iloveyou«3