Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 13 when there happends a lot

crazy little thing called love CB (gestopt)

12 aug 2009 - 13:02

1424

0

216



13 when there happends a lot

romeo pov.

ik lig met luminor een beetje te kleffen op mijn kamer. ja met luminor het oude bandlid. ik weet niet waarom ineens maar het is gewoon zo. toen ik nog met jackie ging miste ik steeds iets. toen zoende luminor mij en was dat gevoel meteen weg. ik had het toen uit gemaakt met jackie en ben verder gegaan met luminor. alleen jackie laat me niet met rust.
''romeo ben je daar?''
''ja wat is er?!''
''jackie staat voor de deur.''
''stuur maar weg!''
''oke'' ik hoor strify zijn hakken de trap af gaan en hem vaag praten. ik kijk luminor aan en druk een kus op zijn lippen.
''wie rende er voor strify eigenlijk naar boven?''
''geen idee ik denk dat het shin was.'' hij haalt zijn schouders op en trekt me op zijn schoot. hij zoend me en we horen niet eens dat iemand de trap op gestormt komt. de deur vliegt open en ik en luminor kijk geschrollen naar jackie.
''jackie?!''
''romeo?!''
''wat heb jij hier te zoeken!'' roep ik dan boos.
''ik...jij... wij...kom op romeo dit kun je niet menen!'' huilt ze.
''nikste wij, wij zijn over, en ik meen dit wel! dus rot op!'' roep ik naar haar. strify staat hijgent achter haar mij aan te kijken, kiro en Yu hebben ook een gemene blik op mij gericht en shin komt nu ook kijken. jackie kijkt met een bepaalde blik naar shin en shin kijkt mij nu ook boos aan. ik rol met mijn ogen en sla de deur met een klap dicht.
''ik wist niet dat ik zo vreselijk was!'' hoor ik jackie dan huilen.
''nee dat ben je niet! je vind heus wel iemand die WEL om jou geeft!''
dat was duidelijk shin.

strify pov.
shin zit met jackie op zijn kamer en ik geef het toe ik ben jaloers! wat moet hij met dat kreng! en waarom schold hij mij nou uit! ik loop eisberent door de kamer heen.
''strify ga toch zitten ik word gek van je!'' roept kiro dan geirriteert.
''ja man ik word er ook echt gek van!'' roept Yu dan.
''hou je bek!'' roep ik woest en smijt een glas tegen de muur kapot. meestal werkt dit maar ik wordt alleen maar bozer. ik loop naar de keuken en smijt alle potjes blikjes en alles wat maar kan vinden kapot. ik smijt alles in het rond en hoor voetstappen van de trap komen ik blijf alles in het rond gooien en dan loop ik de keuken uit. ik bots tegen shin op en kijk hem even aan.
''strify gaat het wel?''
ik kijk hem aan en loop dan weg.
''strify! kom terug!'' ik ren weg ik heb hier geen zin in ik ga met de nood trap naar beneden en ren het gebouw uit.

shin pov
ik ren achter hem aan. waar gaat hij heen? is dit mijn schult? ik zie hem nog net naar beneden rennen dus ik ga hem achterna. hij rent het park in en gaat dan een hoek om. ik zie hem niet meer, ik draain een rondje en zie hem nergens. ik besluit maar terug te gaan, ik bedenk me ineens dat ik geen sleutel heb en strify dus ook niet. ik bel aan en Yu doet open.
''niet meer gevonden?''
''nee, ik zag hem nog het park in lopen maar toen was hij ineens weg.''
''we vinden hem wel, als het vannacht koud wordt komt hij naar huis.''
''waar zijn skydumper en shasa?''
''in de woonkamer.'' ik loop naar binnen en zucht.
''wat is er?'' vraagt sky.
''strify heeft geen sleutel.''
''komt wel goed dat weet je toch!''
''ja,ja, komt goed.'' zeg ik wat afwezig ik loop richting de keuken. als ik binnen kom zie ik wat een zooi het is. strify heeft zich echt uit geleefd.
ik zucht en pak dan maar een vuilnis zak om alle scherven in te doen. ik loop zuchtent op te ruimen en kiro komt me uiteindelijk helpen.
''hij heeft echt alles aan puin gegooit!''
''je kent strify toch.''
''yup'' we ruimen de keuken op en zetten wat spullen terug die niet kapot zijn. het is ondertussen al best laat geworden.
''wie gaat er mee pizza halen?''hoor ik Yu dan roepen.
''ik ga wel mee.'' zegt sky dan.
''wat willen jullie?''
''doe maar hawai.'' zegt kiro gelijk.
''ik hoef niks.'' zeg ik en loop vlug weg. ik voel een stel ogen in mijn rug branden maar besteed er niet te veel tijd aan. ik ren snel naar boven en grijp naar mijn mobiel. ik tik strify's nummer in en druk op bellen.
''neem op, neem op....'' mompel ik in mezelf

strify pov.
ik zit in het park aan de vijver. ineens gaat mijn mobiel af, ik weet dat het shin is, daarvoor hoef ik niet te kijken. ik neem mijn mobiel en leg hem neer naast me. ik ga niet op nemen, niet nu. dan houd mijn mobiel op maar nog geen 20 seconden later gaat hij weer af. shin geeft nooit op bij de eerste keer. ik besluit om op te nemen.
''strify! waar ben je het word al donker en je hebt geen sleutel!'' roept hij meteen.
''shin??''
''ja.''
''ik hou van je.''
''ik ook van jou. waar ben je dan kom ik je halen''
''in het park, ik zit aan de vijver.''
''oke tot zo!'' ik zucht na nog geen 10 min. zie ik shin al aankomen.
''jij hebt snel rent!'' roep ik. hij lacht en vliegt me in de armen.
''laat me nooit meer zo schrikken!''
''beloof ik je!''
''je bent alles voor mij strify!''
''jij ook voor mij shin.''ik druk mijn lippen op de zijne en we raken verwikkelt in een stevige tongzoen. ik merk nu pas dat hij geen jas aan heeft.
''je hebt geen jas aan!'' roep ik bezorgt.
''nou, en?''
''hier trek de mijne aan straks wordt je nog ziek!''
''maar straks krijg jij het koud! en een zieke zanger is erger als een zieke drummer!''
''voor mij niet! kusje.'' hij glimlacht en drukt een kus op mijn mond. we gaan snel naar huis en ploffen met z'n tweeën in de bank. iedereen is uiteindelijk mee gegaan om pizza te halen dus we hebben het huis voor ons alleen. ik sluit shin strakker in mijn armen en dan gaat zijn mobiel af. hij wil net opnemen als ik hem uit zijn handen trek.
''met strify!''
''strify? ach ja ik wou ff zeggen dat we bij de pizzaria eten dus wij zien jullie vanavond wel we gaan ook nog uit oke?''
''ja is goed hoor bye!''
''wie?'' vraagt shin dan.
''Yu ze blijven in de pizzaria eten en daarna gaan ze uit.''
''dus we hebben het huis voor ons tweeën?'' ik knik alleen maar.
''en ik heb jou voor mezelf he?'' ik kijk hem grijnzend aan en knik weer.
''dan wil ik een kusje.'' ik lach en trek hem op me en zoen hem. ik dwaal af naar zijn kaak en dan naar zijn hals. ik trek zijn shirt uit en vervolg naar beneden. hij stopt me en trekt nu ook mijn shirt uit. dan zoent hij me weer en ik voel zijn tong langs mijn lippen. ik open mijn mond en hij duwt zijn tong naar binnen.
''kom we gaan een film kijken.'' zegt hij dan.
''welke?''
''een romantische!''
''echt niet! een thriller!''
''dan geen film.'' zegt shin dan neidig en slaat zijn armen over elkaar.
''shin?''
''hmpf''
''hou je nog van me?'' shin kijkt me ongelovig aan, ik druk mijn lippen op de zijne en stop de kus zo snel als hij begonnen is. dan loop ik naar het balkon en kijk uit over de stad.

shin pov.
strify loopt het balkon op en blijft daar staan. ik zucht en sta op. ik trek mijn shirt an en pak die van strify van de grond. ik loop naar hem toe en geef het aan.
''straks wordt je ziek.'' zeg ik nog een loop weer naar binnen. ik en strify hebben best vaak ruzie de laatste tijd. niet heel heftig maar eht zijn toch ruzie's misschien zijn we wel niet zo perfect samen als dat iedereen zegt. misschien moet het gewoon over zijn tussen ons. ik zak neer op de bank en kijk naar een of ander programma. strify staat nog altijd buiten en heeft zijn shirt niet eens aan getrokken. sterker nog hij heeft het zojuist over het balkon gesmeten. ik zucht nog eens en staar weer naar de tv. ik leg me neer en voel mezelf weg zakken. ik voel ineens 2 lippen op de mijne en ik weet dat dit strify's manier is om het goed te maken.
''zullen we gaan slapen?''
''is goed shishi.'' ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht.
''kom je bij mij liggen?''
''is goed...'' ik druk een kus op zijn lippen en we vallen op zijn bed.
''best handig als jij je shirt van het balkon gooit!''
''niet lief shishi!''
''is het wel lief als ik het geil noem?''
''heel lief...''
(geen details dit keer)

reacties ???


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.