Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Forbidden Love [An Avatar love story] » [proloog]

Forbidden Love [An Avatar love story]

14 april 2009 - 18:49

274

1

377



[proloog]

voor de mensen die (nog) niet naar avatar kijken, wil ik graag de hoofdpersonages van dit verhaal voorstellen...

Prins Zuko
Prins Zuko is de zoon van de vuurheer. Hij verliest op jonge leeftijd zijn moeder aan de vuurnatie en hij is door zijn vader verbannen uit de vuurnatie. Hij heeft een litteken rond zijn rechteroog, deze heeft hij ooit opgelopen tijdens een gevecht met zijn vader. Hij reist samen met zijn oom Iroh op zoek naar de Avatar. Hij probeert de Avatar te vangen zodat zijn eer hersteld wordt.

Sam (Song)
Krachten: geen maar ze volgt een opleiding om een (traditionele) genezer te worden. Achtergrond: Sam is een jong meisje dat werkt in een ziekenhuis in een stad van het aarderijk. Ze woont met haar moeder in een tamelijk comfortabel huis. Toen ze een klein meisje was werd haar vader weggevoerd tijdens een aanval op hun dorp door de vuurnatie. Ze draagt littekens op haar been van deze aanval .
Persoonlijkheid: Sam is verstandig en vrijgevig. Ze is zich bewust van de pijn in het hart van Zuko.

Iroh
Iroh is de broer van de vuurheer. Hij is een generaal geweest in de vuurnatie en heeft vastgezeten in een kamp in het aarderijk. Zijn neeftje Zuko werd toen verbannen uit de vuurnatie en sindsdien reist hij samen met zijn neefje Zuko rond de wereld op zoek naar de Avatar.
Het karakter van Iroh is erg rustig. Hij zal niet vechten tenzij hij zelf erg in gevaar komt. Hij was een goede leermeester voor Zuko. Alles wat Zuko weet heeft hij van Iroh.

De rest van de personages leer je in de loop van het verhaal wel kennen.
alvast veel leesplezier !!


Reacties:


Laine
Laine zei op 24 okt 2008 - 11:21:
Oeh, lijkt me leuk!
HupHup Hoofdstuk één online zetten, jij!

X#X#X