Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 14 he isn't your dad.

crazy little thing called love CB (gestopt)

12 aug 2009 - 16:48

522

1

266



14 he isn't your dad.

strify pov.
ik word wakker gemaakt met allemaal kusjes in mijn gezicht. ik glimlach en houd mijn ogen stijf gesloten. ik krijg steeds meer kusjes en als hij bij mijn monnd is sla ik toe. ik trek shin op me en begin hem wilt te zoenen.
''strify! dat kietelt!'' giegelt hij dan.
''oh sorry aller liefste shin! kom krijg je een kusje!'' shin komt weer naast me liggen en ik druk liefdevol mijn lippen op de zijne. we liggen even te zoenen als de deur ineens open vliegt. we kijken geschrokken naar shin's broertjes die in de deur opening staan de een staat te juigen en de ander is schagreinig.
''ik had zoals gewoonlijk gelijk!''
''dat weet je niet jij wil gelijk krijgen dus vraag het maar!''
''oke is goed, strify hebben jij en shin het in de afgelopen 24 uur nog gedaan?'' roet skydumper. ik kijk shin met grote ogen aan.
''hoorde ik dat nou goed?'' vraag ik hem verbaast. hij knikt lachend en kijkt mij aan.
''nou hebben we het nog gedaan schat?''
''nou, eigenlijk wel ja.'' shin barst in lachen uit waarschijnlijk door de knalrode kop die ik nu heb.
''geeft niks hoor schatie! kom hier.'' ik neem hem terug in mijn armen en zoen hem weer. na ongeveer 3 kwartier zoenen besluiten we naar beneden te gaan en dit keer kleed ik me wel eerst aan. ik ga voor mijn kast staan en trek er willekeurig maar wat uit. ik heb even geen zin om moeilijk te doen. ik loop de slaapkamer uit en ik zie shin moeilijk doen. trek toch ook gewoon iets makkelijks aan! hij draait zich een stukje om en steekt zijn tong uit.
''misschien heb ik daar even zin in.'' ik loop naar hem en laat hem op het bed zitten, ik ga voor hem op mijn knieën zitten en laat mijn handen op zijn benen rusten hij sluit zijn armen om mijn nek en kust heerlijk terug. hij kreunt zachtjes en hij begint mijn nek lichtjes te masseren.
''shin...'' kreun ik zachtjes. ineens vliegt de deur open en staat de moeder van shin daar.
''wat doen jullie hier?!'' bijt hij meteen toe.
''oh shin liefje het spijt me zo erg!'' roept de en vliegt op hem af. ik kijk alleen toe en ik zie dat er een man achter haar aan ook binnen komt.
''hoi, ik ben strify.'' zeg ik vriendelijk.
''ik ben thijs, de nieuwe vriend van Dannii.''
''oke, maar hoe zit het dan met papa?'' vraagt shin ineens.
''ik ben bij hem weg gegaan vorige week en we zijn vanochtent officieel gescheiden.''
''en je bent nu al samen met hem? is dat niet wat snel?''
''ik snap dat je dat denkt maar ik heb eigenlijk al wat langer een relatie met hem en... ehm... shin dit is jou echte vader...'' zijn mond zakte echt een kilometer open na die laatste woorden.
''je hebt me door die eikel in elkaar laten slaan en ik moest nog papa tegen hem zeggen ook hoewel hij mijn vader niet was!''
''het spijt me shin''
''het spijt?! rot toch op!''
''shin doe eens rustig, sky shasa brengen jullie hun even naar beneden dan kan shin zich aan kleden.''
ik sluit hem in mijn armen en hij barst in huilen uit.


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 16 aug 2009 - 19:47:
Ik ben hier gebleven ben sloom ik weetx'D