Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 16 I feel lonly with out you

crazy little thing called love CB (gestopt)

13 aug 2009 - 10:42

1911

0

307



16 I feel lonly with out you

shin pov.
ik ben strify kwijt. dat eene zinnetje blijft door mijn hoofd tieren, ik ben strify kwijt. sinds ik het heb gezegt ben ik heb kwijt en ik kan niets anders als huilen. ik verlang naar hem, naar zijn armen om me heen, naar zijn lippen op de mijne, gewoon hem. het is nu 2.30 in de ochtend en ik sta op. ik loop naar de kamer van strify. ik moet hem even zien, maar een paar secondes. ik loop langzaam zijn kamer in en ga naast hem op bed zitten. ik zie dat hij zichzelf in slaap heeft gehuilt. hij heeft zijn mobiel in zijn hand tegen zijn oor geklemt.
''mijn god, ik heb je echt gesloopt.'' fluister ik tegen hem. er stromen weer tranen over mijn wangen. ik kan het niet meer aan zien, ik wil het niet aan zien. het is veel beter voor strify dat ik gewoon vertrek. ik pak een pen en papier en ga weer naast hem zitten.

iedereen en dan vooral strify is beter af zonder mij. sorry dat jullie nu een nieuwe drummer moeten zoeken maar het is echt beter zo. ik kan het niet aan zien hoe veel pijn ik jullie en vooral strify heb aan gedaan. ik hou van jullie X shin.

ik lees het nog een keer over. ik vou het briefje op en zet het op strify's nacht kastje. ik druk mijn lippen op de zijne voor een aller laatste keer. dan loop ik naam mijn eigenkamer, ik kleed me aan en pak wat spullen. daarna vertrek ik. ik sla een zucht en sluit de deur. het is echt beter zo.

strify pov.
ik voel dat iemand me een kus geeft, maar waarom! het is over tussen mij en shin en ik geloof niet dat een van die jongens mij gaat zoenen. ik val weer helemaal in slaap.
ik schrik wakker, ik kijk om me heen en zie een briefje liggen.

iedereen en dan vooral strify is beter af zonder mij. sorry dat jullie nu een nieuwe drummer moeten zoeken maar het is echt beter zo. ik kan het niet aan zien hoe veel pijn ik jullie en vooral strify heb aan gedaan. ik hou van jullie X shin.

ik lees het nog wel zo'n tien keer over tot dat het echt door dringt. shin is weg.
ik veer op uit het bed en ren naar de kamer van romeo.
''romeo! wakker worden! shin is weg!''
''huh wat??? is hij weg? waarom?''
''hij heeft dit achter gelaten.''
romeo trekt het uit mijn handen en zakt dan terug op zijn matras.
''die zien we dus nooit meer terug.'' ik kijk hem alleen maar aan. meent hij dit nou? zie ik shin nooit meer terug! ik wil shin terug. ik wil alles vergeten en verder gaan met hem. de tranen rollen over mijn wangen.
''strify, het is beter als we nu gaan slapen, we gaan hem morgen zoeken. oke?'' dat was Kiro die er dus ook bij is gehaalt net als Yu.
''ik wil niet slapen ik wil gewoon shin terug!'' roep ik en ik ren weg. ik ren meteen door naar buiten het appartementen complex uit.
''SHIN?!'' roep ik huilend door de straten. ik moet hem vinden. ik ren door allestraten en zak uit eindelijk op mijn knieen in het park neer. ik kan niet stoppen met huilen. ik wil shin terug. nu!
''moet jij niet gewoon naar huis?'' hoo rik ineens achter me van een helebekende stem. ik draai me om en zie shin staan.
''shin!'' ik ren op hem af en sluit hem in mijn armen.
''strify, het is echt beter als ik weg ga.''
''nee, kom op shin, ik hou van je.'' ik kijk hem smeekend aan. ik heb hem nog steeds vast.
''strify, wat ik jou heb aan gedaan is te erg om zo maar te vergeten. ik hou ook van jou, echt ziels veel, maar ik ben niet goed genoeg voor je.''
''shin?''
''wat?''
''kus me!'' ik zie gewoon dat hij twijfelt dus kus ik hem maar en niet veel later kus hij mij terug. daarna neem ik hem strak in mijn armen.
''ik wil je nooit meer kwijt en ik vergeef je, laten we dit plies gewoon vergeten zodat we samen kunnen zijn!'' fluister ik hem dan toe.
''ik wil het wel vergeten maar kan jij het?''
''tuurlijk! voor jou kan ik alles, kom we gaan naar huis.''
als we thuis zijn gaan we direct naar boven. op de overloop komen we kiro en yu tegen.
''dus jullie zijn terug en het is weer oke tussen jullie?''
als antwoordt sla ik mijn armen om shin heen en kus hem.
''waarom vroeg ik het nog!'' lacht yu en ik en shin vliegen naar mijn kamer.
ik duw hem op het bed en kus hem. hij raakt me overal aan waar hij kan.
''ik wil je!'' fluister ik geil in zijn oor en hij kreunt alleen maar.
''neem me dan.'' fluistert hij uit eindelijk terug. ik trek zijn shirt uit en kus hem overal.
''hmmm strify!'' kreunt hij. ik kijk hem geil aan. hij trek me op zich en ontdoet mij ook van mijn shirt.
''hmmm strif, je hebt zo'n lekker lijf!''
ik glimlach en zoen hem weer. ondertussen trek ik zijn broek uit en ook zijn bokser volgt. hij doet het zelfde bij mij en ik duw hem op handen en knieën. ik begin het voorspel en hij kreunt al meteen heerlijk. hij kreunt mijn naam steeds opnieuw en opnieuw.
''strify dieper!'' ik grijns en stoot een paar keer ongeloofelijk hard. hij kreunt steeds harder en harder.
''STRIFY!!!!!!!! JAAAH!!!!!'' kreunt shin hard zodat waarschijnlijk iedereen in het gebouw het kan horen.
''shin niet zo hard.'' kreun ik dan. ik voel dan mijn hoogtepunt komen en daarna kom ik luid kreunend klaar.
''kreun niet zo geil jij.'' zegt shin dan lachend en hij kust me.
''jij kreunde veel harder en geiler dus niet zeuren.'' grijns ik dan.
''jij moet mij dan gewoon niet van die lekkere sex geven!''
''awh zal ik het nog lekkerder maken voor je.'' hij kijkt me even niet begrijpent aan. ik ga tussen zijn benen zitten en druk een kus op zijn gereedschap.
''dat durf je niet!''
''nee? durf ik dat niet?''
''dat durf je niet nee.''
''moet jij eens op letten lekkerding.'' ik neem zijn erectie in mijn mond en begin aan mijn 'werk'.
''mijn god! strify! jaaah!!!'' kreunt shin dan.
''ik wil je voelen shinie.'' kreun ik dan geil in zijn oor.
''dan regel ik dat voor je strify.'' kreunt hij terug. hij rolt ons om zodat hij boven op ligt en dan tilt hij me op. hij zet me neer op mijn bureau en komt in me. ik kreun het meteen uit, het is zo fijn. ik kus hem zijn nek en op zijn kaak. hij streelt over mijn rug waardoor ik kippenvel krijg.
''SHIN!!!! JAAAAAHHHHHH!!!!!!!!''
''strify, rustig dadelijk hoort iemand ons.''
''weten ze gelijk hoe goed ons sex leven is.''
''en hoe goed is ons sex leven dan.'' bij iederwoordt stoot hij steeds harder en ik kan alleen maar kreunen.
''god...god...ooohh!! goddelijk!'' kreun ik dan.
''hoe goddelijk dan wel niet?''
''oh shin, neuk me nu en hou je mond!'' kreun ik dan. hij lacht en stoot verder. bij iedere stoot kreun ik steeds harder of roep ik zijn naam door heel het gebouw. ineens gaat mijn mobiel af. ik kijk op het schermpje en zie dat het mijn moeder is. ik wenk naar shin dat hij gewoon door moet gaan maar ondertussen neem ik toch op.
''met strify.''
''hey strify met mama ik wou even vragen hoe het nu gaat.''
''*kreun* shin nokken!'' sis ik hem toe.''uhm het gaat goed.''
''hoorde ik nou net dat je shin zei?''
''ja we hebben het uit gepraat en we zijn weer bij elkaar.''
''oh wat vind ik dat fijn om te horen maar ik wou dus ook vragen...''
''mam kan dit een andere keer ik ben eigenlijk bezig.''
''oke dan ik bel je nog wel!''
''is goed bye!'' ik leg meteen af en smijt de telefoon weg. shin grijnst en zet voort waar hij mee bezig was.
''danm, je denkt aan je moeder tijdens onze sex!'' zegt hij dan nep boos.
''eigenlijk dacht ik aan sex met jou tijdens een gesprek met mijn moeder!''
''your so horny my dirty big boy!'' kreunt hij in mijn oor. hij geeft nog een paar flinke stoten en komt dan luid kreunend klaar. hij tild me op en zet me terug op bed. we gaan onder de dekens liggen en ik druk steeds kusjes in zijn nek.
''strify dat kietelt!''
''oh ja joh! ik vond het best geil.'' ik ga weer op zijn schoot zitten. onze geslachtsdelen raken elkaar. ik druk mijn lippen op de zijne en ik voel zijn tong over mijn lippen strelen. we liggen te zoenen en net dan moet mijn mobiel weer af gaan. ik heb hem net in mijn handen maar shin pakt hem af.
''met de boyfriend van de sexgod, waarmee kan ik helpen?''
''shin!wie is dat?''
''...''
''oh echt! nou ik ben shin.''
''...''
''ja doe maar haha! bye.'' hij geeft de telefoon aan mij en ik draai lachend met mijn ogen.
''hallo?''
''hey bro! alles goed?''
''oh hey! ja alles gaat prima! met jou?''
''nou ik schrok nog al van die shin die net op nam! ik wist niet dat je, jeweet wel.''
''ja ik weet wel ja, maar hoezo schok je daar van?''
''nou je belt niet iedere ochtend je broertje dat zijn vriendje ineens opneemt en hem sexgod noemt haha!''
''haha!tja... dat is een heel grappig verhaal trouwens.''
''jullie hebben het net gedaan zeker.''
''haha ja en mama belde toen we bezig waren!''
''ai! dat is lullig! werdt hij niet boos?''
''nee hij is de liefste jongen op de wereld die daar niet boos over wordt!'' ondertussen glijd ik met mijn hand over shin's borst die zijn rug holt en sexy kreunt.
''oke jij hebt je ware liefde gevonden dus?''
''yup, hij is echt alles voor me!''
''oke dan! maar ik kom binnen kort voor een weekje terug naar duitsland en ik zoe eigenlijk een plek waar ik kan blijven.''
''als je het niet erg vind om iedere nacht gekreun te horen kun je komen!''
''haha jammer jongen als je me wilt weg houden is het je mislukt want het kan nooit erger zijn als hier!''
''haha oke dan wanneer kom je?''
''over 3 dagen.''
''hoe laat kom je waar aan want dan haal ik je op.''
''gewoon op het vliegveld om half 4.''
''oke, zie ik je dan! bye!''
''bye!'' ik hang op en kijk naar shin. hij glimlacht lief naar me. hij likt sexy over zijn lippen.
''waarom geil je me altijd op!''
''omdat ik niet in mijn eentje geil wil zijn.''
''vanavond zijn we weer samen geil ok?''
''just kiss me baby, you make me horny and wanna fuck you!''
'''but baby you can fuck me tonight and yeah I'll kiss you!'' ik zoen hem en hij draait ons om we blijven ons om draaien en belanden op de grond. na n half uur gaan we weer in het bed liggen en kijken we alleen maar. na een tijdje vallen we weer in slaap maar niet voor lang want de deur wordt met een klap open gegooit. we kijken slaperig op en we zien luminor staan.
''wat is er?'' vraag ik slaperig.
''of jullie ook op staan.''
''hmmm moeten we? we liggen echt net te slapen.''
''hele nacht liggen neuken zeker.''
''omg your jalous!''
''ach ,man! jaloers op jou? omdat jij shin mag neuken zeker? echt niet!''
''oh nee tuurlijk niet jij hebt romeo al, maarja jij kan nooit weten hoe geweldig shin is! en laat ons nu met rust ik wil hem nog even verwennen.''
luminor rolt met zijn ogen en loopt weg, ik draai me om naar shin en kus hem.
''liefje??''
''ja?''
''ik wil je echt nooit meer kwijt.''
''ik jou ook niet shin.'' ik druk weer een kus op zijn lippen. en hij sluit mij in zijn armen. ik leg mijn hoofd op zijn borst neer en droom weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.