Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 21

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:48

403

14

653



21

Er word op de deur geklopt. In koor roepen we 'binnen' en dan gaat de deur open. "Tom, Bill, jullie pauze is om, en waar is Georg?" We halen onze schouders op. "Dan ga jij hem ondertussen maar zoeken, Gustav, we verwachten jullie binnen een half uurtje ook op de set." Hij knikt en Tom en ik gaan naar de set. "Oke, we doen die scène na die met scotty, jullie kennen de tekst?" We knikken en gaan dan op de juiste plaatsen staan of in mijn geval, zitten. "Actie!" De deur van 'mijn' kamer gaat open en Tom komt binnen. Even staat hij twijfelend te kijken. "Wat?!" vraag ik hem zonder hem aan te kijken. Hij zucht en komt naast me zitten. "Sorry dat ik zo deed, ik wilde niet dat je iets zou vermoeden." "Nee, je wilde niet dat Georg en Gustav iets zouden vermoeden." Zeg ik met een lach terwijl ik hem aankijk. Hij kijkt me niet-begrijpend aan, waarschijnlijk omdat ik me niet aan mijn tekst houd, maar dan heeft hij het ook door. Lachend staat hij recht en wandelt terug naar de deur. "OPNIEUW!"

[Gustav pov]
Waarschijnlijk zit Georg wel in de bar om een nieuw plan te bedenken, dus ga ik hem eerst daar zoeken. Als ik aankom bij de bar blijkt die gesloten te zijn. Ik zucht en draai me weer om. Ik volg de pijltjes tot aan de regie en daar zie ik Georg staan met een beker koffie in zijn handen. Raar, Georg drinkt normaal geen koffie overdag. Hij drinkt niet van zijn koffie, maar staat de heel tijd te kijken naar iets, en wanneer ik zijn blik volg kom ik uit op Jolanda. Nu heb ik het!! Hij gaat ervoor zorgen dat haar kleren nat zijn zodat ze die wel uit moet doen! Geniaal, maar niet geniaal genoeg. Hij zet zijn eerste stappen naar Jolanda toe en ondertussen sluip ik ook wat dichterbij. Zo stil mogelijk loop ik achter Georg aan. Hij is er bijna en- "Hé Georg!!!" Hij struikelt, maar te vroeg naar zijn planning, en smost zo alles op zijn kleren. "Verdomme Gustav!" "We moeten zo op de set zijn! Ga dus maar snel iets anders aantrekken, en, zie dat je ze niet weer vuil maakt hé." zeg ik terwijl ik een lach probeer te onderdrukken. Vloekend draait hij zich om en wandelt terug naar de kleedkamer terwijl ik alvast naar de set loop.

[reacties??]


Reacties:

1 2 3

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 18 maart 2010 - 14:45:
Het zit Georg niet echt mee hè? Die arme schat!


MissGibson
MissGibson zei op 17 aug 2009 - 1:34:
mooi ^^
had ff niet meer gelezen sorry ö
maar snel verder jij :p
x


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 16 aug 2009 - 21:58:
hihi eindelijk hier verder


adelain
adelain zei op 16 aug 2009 - 18:24:
geniaal stukje

ga je snel liefteren?


Minority
Minority zei op 16 aug 2009 - 0:26:
Whahah!! X'DD
Geniaal, snel verder met deze Handel!