Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 17 the house where everybody has sex!

crazy little thing called love CB (gestopt)

13 aug 2009 - 12:53

1466

1

203



17 the house where everybody has sex!

ik weet de naam van strify zijn broer niet dus ik noem hem gewoon reese

*3 dagen later*
shin pov.
ik wordt wakker van het zon licht dat in mijn ogen schijnt, strify heeft de gordijnen dus weer eens open gelaten. ik kijk omhoog in de ogen van strify.
''goeie morgen shin'' en ik krijg een kus op mijn mond.
''van waar zo vrolijk?'' en ik druk een zoen op zijn lippen.
''vandaag komt mijn broer! ik heb hem al echt 3 jaar niet gezien! alleen gesproken.'' roept hij vrolijk.
''haha sta dan maar op en ga je klaar maken want je moet over een 5 al vertrekken om hem op te halen.''
''ah nu hebben we geen ochtend sex!'' roept hij droog. ik bast in lachen uit en ga op hem zitten.
''misschien hebben we nog tijd voor een vluggertje.''zeg ik dan geil
''tja en we moeten ook nog douchen!'' ik zie de gemeene blik in zijn ogen en stem toe. we rennen naar de badkamer toe en springen zo snel mogelijk onder de douche.

Yu pov
ik zie shin en strify nog samen de badkamer in rennen. ik negeer het en ga kiro maar wakker maken.
''kiro???'' geen reactie. ik zucht
''kiro!'' ik hoor wat gemompel dat waarschijnlijk iets als nog 5 minuten moet verwoorden en ik ben het al zat. hij is echt een schatje maar dat hij 's morgens zo moeilijk doet om zijn bed uit te komen is gewoon irritant. ik spring bij hem op bed en geef hem een tongzoen. hij wordt meteen wakker en zoent terug.
''yu! flikker op ik wil nog even slapen!'' roept hij uiteindelijk.
''nou ik had eigenlijk zin in je maar als je zo doet dan zoek ik romeo of luminor wel op!'' ik sta op en wil weg lopen maar hij trekt me terug.
''dus mijn boyfriend wil sex? nou dan krijgt hij toch sex!'' roept hij zo hard dat ik zeker weer dat de buuren het konden horen. we liggen elkaar uit te kleden als we allemaal gekreun horen van de badkamer.
''ooh shin! jaa!!'' horen we dan ineens kei hard. en we barsten in lachen uit.
''strify zachter graag!'' roep ik terug.
''bek houwe Yu!'' roept hij terug. ik geef kiro een knip oog. en ga er weer op in.
''zal ik er eens bij komen staan he!'' kiro ligt op de grond van het lachen en luminor en romeo zijn op het geschreeuw afgekomen.
''Yu flikker op!'' roept hij nog eens. en dan horen we hem weer heel hard kreunen.
''danm nooit geweten dat die shin zo kon neuken!'' zeg ik verwondert waar door de rest nu toch echt strijk ligt.
''kom we laten ze horen hoe het moet!'' zegt kiro geil en romeo en luminor maken dat ze weg komen. de kleding stukken vliegen in het rond en ik en kiro liggen verwikkelt in een heftige tongzoen. als het even stil is in de badkamer. we kijken elkaar even vaag aan als we dan shin horen kreunen.
''rollen omgedraait dus.'' lacht kiro en zoent me weer.

shin pov.
ik lig lekker op het balkon in de zon met Yu te praten en te geinen over vanochtend.
''dude echt heel de flat kon het horen!''
''weten ze ook weer hoe goed het sexleven van mij en strify is haha!''
''was dat niet gewoon prive?'' komt strify er ineens tussen. ik kijk hem aan en druk een kus op zijn lippen. ik wil terug trekken maar strify houd me nog even vast. we verbreken de kus en lopen naar binnen.
''reese, yuki, dit is shin, shin dit is reece mijn broer en yuki zijn vriendin.''
''hey'' luminor komt binnen en drukt de radio aan. i came 2 party dreunt door de speakers en natuurlijk kan strify niet stil zitten. ik plof zuchtend neer op de bank hoewel luminor en strify rond springen.
''ga maar zitten hoor.'' roep ik dan over de muziek heen.
''danke.'' ik eens gaat de deur bel.
''ik wist het!'' ik sta op druk de radio uit en loop de gang in.
''he!!'' klinkt het dubbel op. en ik kom met de buurvrouw terug de kamer in.
''vanochtend werd ik wakker van allemaal gekreun, vanmiddag hebben jullie het brand alarm af laten gaan en nu dit weer! nog even en ik ben de politie voor buurtoverlast!''
''waarvoor is het brand alarm af gegaan?''
''ik had soep in de magnatron gezet.'' zegt kiro dan
''hoe kan dat nou fout gaan?''
''hij had heel het blik er in gezet en niet gewoon een schaaltje.'' komt shin er tussen.
''dude! iedereen weet dat er geen eizer in een magnatron mag!''
''ik niet! maar we moeten dus een nieuwe magnatron hebben.''
''uhm die ligt er geloof ik nog een.''
de buurvrouw verlaat ons appartement en we ploffen op de bank.
''ze broertje lief, wat bedoelde ze met gekreun?'' vraagt reese dan droog. strify wordt knalrood.
''haha het was niet alleen kreunen het was ook geschreeuw!'' gooit kiro er een schepje boven op.
''VERTEL OP STRIF!!!''
''oke, ik en shin deden HET onder de douche en maakte nogal veel geluid...''
''vooral jij!'' kom ik er tussen.
''goh dank je, nja kiro en yu vondenhet te luid dus gingen ze schreeuwen dat we zachter moesten doen. en toen heb gingen we allemaal schreeuwen en uit eindelijk gingen we gewoon verder maar hebben hun daar ook gezellig een potje liggen naaien en ja als er 6 man in een appartement sex hebben dan hoor je dat nogal goed.''
''DUDE!! je bent gestoord!'' lacht reese. ik ga tegen strify aan liggen en gaap.
''ben je moe?'' fluistert strify in mijn oor. ik knik alleen maar en voel mezelf al in slaap vallen. hij slaat zijn armen om me heen en ik slaap.

reese pov.
shin is in strify zijn armen in slaap gevallen. het ziet er best schatig uit. ik had eigenlijk wel gedacht dat strify homo ofzo zou worden maar niet dat hij zo verliefd zou zijn. maar je zag de laatste tijd al erg veel in tijdschriften staan over dat ze iets zouden hebben enzo. ik zit met yuki in mijn armen n beetje naar de tv te staren. we hebben een film opgezet. ik kijk in het rond. iedereen concentreet zich op de film maar ik zie nu pas dat shin wakker is. hij en strify hebben alleen aandacht voor elkaar wat er echt heel schatig uit ziet! ik geef een kneep je in de hand van yuki die me even aan kijkt. ik wenk de kant van shin en strify op die in een heuze romance zijn beland.
''wat lief!'' fluistert ze dan. ik knik en kijk naar de ret die ook naar strify en shin kijken.

strify pov.
shin is net wakker geworden en we houden onze ogen niet meer van elkaar af. ik streel langs zijn wang, hij is zo lief! ik glimlach naar hem en kus hem dan. ik voel 6 paar ogen op ons branden maar ik bestteed er geen aandacht aan.
''ich liebe dich.'' fluister ik heel zacht in shin zijn oor en hij begint te stralen.
''ich liebe dich auch.'' fluistert hij dan terug.
''gaan we slapen?'' vraag ik als hij weer gaapt. hij knikt en staat op.
''reese jullie spullen staan op de kamer van shin, daar kunnen jullie slapen.''
''oke tnks! slaap wel!''
''terusten!'' roepen ik en shin in koor en lopen naar boven.
ik ga op mijn bed zitten en trek mijn schoenen en shirt al uit. shin doet het zelfde en stopt zijn mobiel in de oplader. waar heb ik dat ding toch geladen. ik zit op handen en knieen op het bed naar mij oplader te zoeken maar kan hem echt nergens vinden. ik voel ineens twee handen op mijn heupen die naar voren glijden en aan mijn broek beginnen te prutsen. ik sla een kreun uit wat shin laat blijken dat ik toch ook wel zin heb. hij trekt mijn broek naar beneden en kus mijn rug. hij slaat dit keer het voor spel over en begint meteen te stoten. ik kreun het gelijk uit. en vanaf beneden horen we kei hard gelach als shin kreunend klaar komt na zo'n 5 minuten. hij komt uit me en ik spring op. ik trek hem mee naar het raam en zet het open.
''even in het openbaar?'' grijns ik geil en hij krijgt een speelse glimlacg op zijn gezicht. ik druk een paar kusjes in zijn nek en kom dan in hem. hij kreunt van genot en heeft zijn ogen gesloten. ik begin rustig te stoten en hij kreunt mijn naam. ik stoot steeds sneller en harder. en hij kreunt steeds geiler.
''je maakt me gek strify!'' hijgt hij als ik bijna kom.
''nog even shin!'' hijg ik in zijn nek en ik druk kreunent een kus in zijn nek tijdens mijn lozing. ik ga rustig uit hem maar hij houd em tegen.
''kun je nog een rondje?'' grijnst hij dan. ik grijns en begin opnieuw. daarna vallen we na hijgent neer op het bed. ik sla de dekens over ons heen en ga bij shin op zijn borst liggen.
''je was geweldig!'' hoor ik hem zeggen
''jij was geweldig!'' reageer ik dan en ik zoen hem. dan vallen we in slaap.


Reacties:


TwinVampire
TwinVampire zei op 26 okt 2009 - 16:43:
Hier was ik dus gebleven><
Naja dan ken je me waarschijnlijk als KiroXx op quizlet hihi
Xxx