Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [23]

Avatar Story

24 okt 2008 - 15:34

250

0

212



Avatar Story [23]

Jullie gingen maar even naar buiten. Je zat bij het meer en zag dat de rest er ook aankwam. Mila kwam naast je zitten.

Mila; Is er iets?

Jij: Nee hoor.

Je wist dat je het te snel zei zodat het juist meer zou opvallen.

Jij: Ik vertel het je nog wel eens.

Opeens bedacht je je iets. Bij Aang in de ijsbol zat ook nog een bizon en een aapachtig wezentje. Je wist niet eens of die er uit zijn gekomen. Je stond snel op en rende naar de plek waar jullie Aang vonden. De anderen renden je geschrokken achterna. En ja, die 2 zaten nog in het ijs. Je bleef stil staan voor het ijs.

Mila; Oh, dus daar ging je heen.

Jij: Katara kan jij dit ijs verder doen breken zodat die twee wezentjes eruit kunnen?

Katara: Ik kan het proberen.

Ze deed een paar rare bewegingen en er kwam beweging in het ijs. Na een paar mislukte pogingen lukte het toch. De bizon viel tot Sokka’s afschuw op Sokka en jij ving het aapje op. Het was een raar beestje (zie plaatje).

Vanuit de verte hoorde je het Stamhoofd roepen. Hij legde jullie uit dat jullie met hem mee moesten (als jullie wilden) om de Avatar sterker te maken en helpen om hem de 4 elementen te bezitten. Verder ging nog 1 meisje mee wat een dochter is van de broer van het Stamhoofd (veel te ingewikkeld vergeet maar gewoon). Ze heette Laila. Uit het hutje achter hem kwam een meisje lopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.