Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » <3

You're my obsession.

14 aug 2009 - 13:42

210

5

306



<3

Ik loop voorzichtig naar hem toe,bang dat hij me zal zien en weg zal lopen.Voorzichtig ga ik naast hem zitten en kijk voor me uit naar het meer.Zonder een woord te zeggen zitten we hier dan.Net als een soort verliefd stel dat net ruzie heeft gehad en niet weet wat ze moeten zeggen.Dan voel ik zijn blik op me gericht."Het spijt me,ik wist niet dat het je pijn deed".Ik kijk hem diep in zn ogen."En het spijt mij..het spijt mij dat ik je zo van streek heb gemaakt,ik wilde je niet voor schut zetten of beledigen,en je vriendin ook niet".Dat laatste klinkt niet echt gemeend,maar het is er in ieder geval uit."Dat laatste klinkt niet echt gemeend".Hmm hij heeft me door,ik laat mn hoofd naar beneden zakken en kijk naar het gras.Nouja,voor een paar seconden want Strify legt zn vingers onder mn kin en tilt mn hoofd op."Misschien heb je wel gelijk Chanel".Ik kijk hem niet begrijpend aan,maar hij zegt niks en ontwijkt mijn blik."Hoe heb je me eigenlijk gevonden?"."Gevoel" zeg ik met een glimlach.Hij lacht even lief naar en neemt me dan in zijn armen.Ik snuif zijn geur op,hij ruikt heerlijk.Ik geniet van het moment.Samen onder de sterren en de donkerblauwe lucht in een park,wat wil je nog meer?


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 16 aug 2009 - 13:00:
waah.
het is leuk.
en mijn toetsenbord leeft weer!


dms136
dms136 zei op 14 aug 2009 - 21:51:
veder


Kyoru
Kyoru zei op 14 aug 2009 - 15:57:
please snel verder?
xK.K.^^


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 14 aug 2009 - 15:28:
aawh omg da's zoow lief omg jij moet gewoon snel verder gaan ik meen het !!

<3 <3


cocoloco
cocoloco zei op 14 aug 2009 - 13:45:
ah ze hebben het goed gemaakt!!! verder!!!