Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Puddinglove <3 » SIHAM POV.

Puddinglove <3

14 aug 2009 - 14:48

148

1

248



SIHAM POV.

"ALINDEEEE kom we gaan met de politiewagen een beetje rare dingen uithalen" zeg ik met een knipoog.Alinde begint te lachen en loopt met een grijns naar de politiewagen."Nee Alinde,wat denk je er van?".Ze kijkt me met een blik aan dat ze niet begrijpt waar ik het over heb."Toch niet met dat?" ik kijk afkeurend naar haar lange broek die we als politieuniform dragen."We gaan eerst langs mijn huis".

Eenmaal bij mij thuis rennen Alinde en ik naar mijn kamer toe,waar mijn 2 kasten staan.Eentje voor gewone en uitgaanskleding en de andere voor de fun.Je raad al welke kast we dit keer nemen.Adoooh voor de fun.Ik neem een soort van zwart leren pakje eruit met een te kort rokje en een diep uitgesneden decolleté,en Alinde pakt een zusterspakje van leer,ook met een kort rokje ofcourse.En als finnishing touch onze pluschen handboeien.Lachend lopen we mn huis uit.Dit wordt een wilde nacht.


Reacties:


realchick
realchick zei op 14 aug 2009 - 14:31:



Siham we worden WíLD.

ghehe

xoxo
je telepatische pudding sexer jwz.


<===== jij after strify's ass.

xd