Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 20 we arrived at yu

crazy little thing called love CB (gestopt)

14 aug 2009 - 15:45

396

0

187



20 we arrived at yu

kiro pov
ik luminor, romeo ,strify en shin zitten in de auto op weg naar Yu. romeo en luminor hebben elkaars hand vast wan dichter bij kunnen ze niet maar strify en shin liggen helemaal op elkaar. en dan bedoel ik niet dat ze liggen te slapen. gelukkig zit luminor achter in en romeo naast me anders was ik gaan gillen.
''sinds wanneer weet jij eigenlijk de weg te vinden?'' vraagt romeo dan ineens.
''sinds de navigatie aan staat.''
we komen aan bij het huis van Yu en hij komt meteen naar buiten gerent. ik stap uit en vlieg in zijn armen.
''ik heb je gemist!'' fluistert hij in mijn oor.
''ik jou ook! ik dacht dat ik dood ging!'' hij neemt me nog strakker in zijn armen en drukt zijn lippen op de mijne.
''homo's!!!!!!!!'' hoor ik een meisjes stem dan roepen. ik kijk in de richting van waar het geluid kwam. er staat een meisje met lang blond haar in de deur opening. ze heeft vreselijk tuttige kleding aan en ik heb nu al een hekel aan dr.
''wie is dat?'' vraag ik dan aan Yu.
''mijn zusje, sinds ze weet dat wij met elkaar gaan heeft ze iets tegen je.''
''dat is lekker dan!''
''ach trek het je niet aan! ze is gewoon een kreng. kusje?''
''kusje.'' en ik druk een kus op zijn lippen. we lopen dan samen naar binnen en we gaan met z'n allen op de bank zitten. ik zit bij Yu op schoot. eindelijk zien we elkaar weer. dan komen de ouders en broer van yu ook naar binnen gewandelt. ze gaan zitten en stellen zich voor. we zeggen allemaal onze naam. toen we met onze ouders gingen eten hebben we niet echt met hun gesproken alleen gezien maar verder was er niet echt een gesprek dus.
en alleen strify en shin hebben voor iedereens neus goed in het zicht zitten zoenen. ik en yu konden ons goed op de achter grond houden behalve ons foutje op het balkon dan. ik druk een kus op zijn wang en hij glim lacht lief.
''zeg yu vertel nog een over dat ongelukje op het balkon met kiro!'' roept strify dan ineens.
''jah! dat was echt lachen!'' roept luminor.
''vooral toen jullie het gingen filmen zeker!'' roept shin dan een beetje geirriteert.
''dat was echt niet grappig!'' roept romeo dan.
''dat was het zeer zeker wel!'' roepen luminor en strify in koor.
''vertel het gewoon!'' roept jason dan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.