Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 21 we broke up, again...

crazy little thing called love CB (gestopt)

14 aug 2009 - 23:23

1433

1

204



21 we broke up, again...

strify pov.
''jullie zijn er over begonnen dus jullie mogen het zeggen!'' roept kiro dan.
''of ze moeten gewoon tijdschriften lezen.'' zegt Yu dan onverschillig.
''oh, ik heb dat tijdschift bij waar het in staat!'' roep ik uit en graai in mijn tas.
''hier pagina.... 20! hier dit!!'' vervolg ik en geef het tijdschrift aan jason.
''cinema bizarre heeft ons wat uit te leggen. deze foto's zijn genomen vanaf het flat gebouw tegen over dat van hun, en wat de foto's ons lieten zien, heeft ons laten schrikken! het lijkt er op dat kiro en Yu een verhouding hebben of ze zijn toch echt heel dronken op een vroeg tijd stip. wij veronderstellen het eerste. het gekreun van de twee was al door de hele straat te horen en toen we twee gedaantes wel erg dicht bij elkaar zagen staan op het balkon van de band cinema bizarre wouden we toch erg graag weten wie er wat aan het doen waren. het waren dus Yu en kiro die elkaar vermaakte. maar toen we nog eens beter keken zagen we strify en luminor alles opnemen met een camera, de volgende ochtend gingen wij en nog wat andere media bladen langs bij de heren voor een verhaal, jammer dat geen een van de jongens wist hoe ze een tape recorder moesten aan sluiten, strify heeft nog lang vol gehouden en zelfs mensen gebelt maar ter ver geefs. we hebben nog een erg leuke foto van hem weten te maken, natuurlijk strijk van het lachen in zijn geweldige hartjes bokser. had hij die voor shin aan of vind hij die echt mooi? dat mag god weten maar wij hadden een primeur mensen. hier naast staan de foto's.'' leest hij heel het verhaal voor en ik en luminor liggen strijk van het lachen. de foto's worden ook nog eens getoont en nu ligt ook shin plat van het lachen. romeo vind het totaal niet grappig, dat zij hij laatst al. en natuurlijk kunnen yu en kiro er ook niet echt om lachen. maar de rest ligt dubbel ook yu zijn ouders. ik sta op en trek shin recht maar het lukt niet echt dankzij mijn eigen lach bui. ik probeer het nog een keer maar verlies zelf mijn evenwicht en val op de grond.
''hahah, gaat hehahahat?'' vraagt shin met de slappe lach.
''jahhahahhahahaha.''ik kan mijn lach voor geen seconde inhouden.
''nergens pijn?'' shin is uit gelachen en trekt me recht.
''k heb op me tong gebeten.'' zeg ik moeilijk omdat het echt zo is.
''ah kom hier krijg je een kusje.'' zeg shin lief een geeft me een kus.

*paar uur later*

we hebben net gegeten en ik zit op de bank met shin op mijn schoot.
hij heeft aan iedere kant een been en zit met zijn gezicht mijn kant op.
hij zit de hele geil te kijken en te strelen maar iedere keer wanneer ik hem zoenen legt hij een vinger op mijn lippen. hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en streelt over mijn borst.
''shin kappen! nu is het niet leuk meer.'' roep ik dan en iedereen kijkt ons aan.
''je vind het wel leuk!'' fluistert shin dan giegelent.
''niet grappig! en niet waar!'' zeg ik koppig en sla mijn armen over elkaar heen zover dat kan. hij kijkt me glimlachend aan. en probeert in mijn ogen te kijken maar ik ontwijk de zijne. dan pakt hij mijn gezicht vast en draait het zijn kant op. ik draai mijn ogen weg richtig een willekeurig punt. ineens voel ik twee perfect zachte lippen op de mijne en kus terug. ik sluit mijn ogen en ik voel zijn tong over mijn lippen gaan. ik open mijn mond en zoen hem vol overgave terug. ik verbreek de zoen en duw hem naast me.
''pff dan heb je je kus en dan hoef je hem niet meer!'' zeg shin nep boos.
''heb je het zelf naar gemaakt!'' zeg ik verwaant terug en loop de keuken in.
yu zijn moeder staat aan het aanrecht iets klaar te maken.
''kan ik u misschien helpen?''
''zoek maar eens een cd uit! doe maar een van jullie zelf want nieman dhier luistert er naar ookal liggen er honderden!''
''ok is goed.'' ik pak een willekeurige en silent scream komt door de boksjes.
''oke, nu mag je het chocolade in stukjes breken en in dit pannetje doen.''
''misschien niet zo'n goed idee, strify is chocolade verslaaft.'' lachen yu en shin vanuit de deur post. ik steek mijn tong uit en breek de chocolade in stukjes. shin komt achter me staan en legt zijn handen op mijn heupen. hij laat zijn hoofd op mijn schouder rusten en drukt een kusje in mijn hals. ik begin spontaan te glimlachen en voel me dol gelukkig dat ik hem heb. ik hoor romeo afkeuende geluiden maken van af de tafel.
''wat leuk om te zien dat jullie zo veel van elkaar houden!'' zegt Yu zijn moeder vrolijk.
''ten minste iemand die blij voor ons is!'' zeggen shin en ik te gelijk en we kijken naar romeo. hij gromt en gaat door met de aardbeien die hij aan het snijden is.
''niet op hem boos worden hij komt gewoon even liefde te kort!'' lacht luminor en drukt een kus op romeo's wang. hij gromt nog eens en concentreert zich op wat hij aan het doen is. ik laat heel droog de chocolade smelten en shin doopt zijn vinger er in smeert het aan mijn wang af.
''jongen! mijn make-up!''
''je klinkt net als een meisje!'' zegt samantha bitchy.
''kom hier schat.'' shin likt het er als het ware af.
''ja ranzig nu heb je me helemaal onder gekwijlt!'' lach ik dan.
''haha kom dan doe ik het af.'' hij doet zijn mauw om zijn hand en veegt het weg. dan drukt hij een nat kusje op mijn wang.
''ja jongen!''
''haha sorry liefje.'' hij legt zijn wang tegen mijn schouder en kijkt me verliefd aan. ik druk een kusje om zijn lippen en hij druipt tevreden af.
''hij heeft zeker die film hitch gekeken.'' zegt Yu's moeder
''wie denkt u die zo slim was om hem te vertellen dat het romantiech is om 10% aan de ander over te laten?''
''jij zeker?''
''daar heeft u gelijk in!''
''het is je of corry geen u meer. dan voel ik me zo oud.''
''zo oud ben je toch niet! ten minste omdat Yu 20 is. zal ik denken... niet veel ouder als 40/45.''
''dan zit je er toch 10 jaar naast want ik ben al 55.''
''echt waar! hoe blijft u er dan zo jong uit zien?''
''strify bek dicht!'' hoor ik Yu dan roepen.
''weet jij wat hij heeft?''
''nee, eerst was het die ruzie met kiro maar nu zou ik het niet weten. waar is kiro eigenlijk?''
''geen idee, heb ik al een tijdje niet meer gezien.''
''hmmm, vaag, hey shin weet jij misschien waar kiro is?'' vraag ik als shin binnen komt lopen.
''uhm, ff denken... nu je het zegt heb ik hem als n uur ofzo niet meer gezien.''
''wacht ik bel hem wel.'' ik neem mijn telefoon en bel kiro. na een paar keer overgaan wordt er weg gedrukt en krijg ik de voicemail.
''drukt weg... YU! kom eens!'' yu komt aan gelopen
''wat?''
''waar is kiro?''
''even een blokje om, hij wou ineens alleen zijn ofzo.''
''hey jongens waarom is kiro's auto weg?'' komt luminor ineens aan.
''danm hij is m gesmeert!'' roept shin in paniek.
''doe rustig man! dan rijden we toch met yu mee trerug het belangrijkste is, waar is kiro nu heen!''
yu neemt zijn gsm en begint te bellen.
''KIRO! waar ben je?''
''...''
''hoe bedoel je jullie zouden toch hier blijven voor een week?''
''...''
''maar ik dacht dat...''
''...''
''ja ik weet het maar ben je alleen daarom gegaan of zijn het meerdere dingen?''
''...'' hij loopt de keuken uit en shin grijpt naar mijn hand.
''komt goed schatie, die twee zijn voor elkaar gemaakt.'' fluister ik gerust stellend in zijn oor. hij draait zijn gezicht mijn richting in en geeft me een lief kusje. ik glimlach en druk nog een kus op zijn lippen.
''je bent lief.''
''jij bent liever.'' hij sluit zijn armen om mijn nek en trekt me tegen zich aan. ik sla mijn armen om zijn middel en doe het zelfde. ik druk een kus op zijn lippen en dan knuffelen we elkaar.
''ik hou van je strify.''
''ik ook van jou shin.''
yu komt weer naar binnen en de tranen lopen over zijn wangen.
''hij heeft het uit gemaakt, hij wil niet dat er ook maar iemand van een van onze naasten er problemen mee heeft.'' en hij barst in huilen uit. ik en shin laten elkaar los en vliegen om zijn nek.
''ik ga achter kiro aan voor een goede uit leg, blijven jullie hier?'' de rest knikt en ik neem mijn gsm voor een taxi. als de taxi er is vertrek ik naar het appartement. in de hoop dat kiro daar is.


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 aug 2009 - 19:17:
Omg O_O niet fijn

ik ben hier gebleven n___n