Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 11!

You Saved Me.

24 okt 2008 - 22:03

683

2

200



Hoofdstuk 11!

"Bedankt voor de leuke avond"zeg ik blozend wanneer we terug aankomen en we voor mijn kamerdeur blijven stilstaan."Is graag gedaan,dan zie ik je morgen zeker?"vraagt hij en ik knik."Ik euhm,denk het wel"zeg ik.Ik zie hoe hij twijfeld maar me dan tog een kus op de wang geeft en een lichte rode kleur op mijn wangen verschijnt."droom zacht"zegt hij nog met een lieve glimlach er achterna en verdwijnd dan de gang uit. Voor ik mijn kamer wil in stappen hoor ik hoe er gefluister om de hoek kom en ik nieuwschierig mijn hoofd om draai. Wanneer ik een aantal meisjes naar mij zie kijken en ze het door hebben dat ik hun heb gezien gaan ze alweer snel hun kamer binnen. Ik trek het me niet echt aan en stap zelf ook me'n kamer binnen en knipper het licht aan. "Sjit"vloeg ik tegen mijn eigen wanneer ik het licht zie knipperen en het niet veel later kapot spring. Ik doe mijn deur open en ga naar de gang waar het licht nog wel brand. Het licht dus blijkbaar aan het ballonetje en besluit naar tom te gaan,vragen of hij er iets aan kan doen. Ik klop op de deur en na een tijdje gewacht te hebben staat tom in de deuropening in zijn boxer. "Sorry,je sliep tog niet?"vroeg ik hij en schud zijn hoofd. "Was ik juist van plan,maar is er iets?"vraagt hij en ik knik. "Mijn licht is kapot gesprongen"zeg ik en hij kijkt me aan. "Bang in het donker?"vraagt hij wanneer hij het doorheeft en ik knik. "Wel euhm,ik zal ervoor zorgen dat morgen iemand het vervant maar deze avond kun je hier misschien blijven slapen?"vraagt hij en ik haal me'n schouders op. "Anders ga ik wel op de gang slapen,als je het erg vind"zeg ik maar hij schud zijn hoofd. "Geen denken aan dat ik je op de gang laat slapen"zegt hij en doet zijn deur verder open en laat ma passeren. Ik stap zijn kamer binnen en zie hoe de dekens op zijn bed naar achter zijn geslagen als teken dat hij juist van plan was er in te kruipen. "Wel,mijn pyjama ligt wel nog in mijn kamer"zeg ik en tom trekt een denkend gezicht. Hij loopt naar zijn kleerkast en geeft niet veel later een tshirt van hem in mijn handen. "Hier kun je wel in slapen,hij komt waarschijnlijk tog tot je kniën"lacht hij waardoor ik ook een kleine lach laat horen. "De badkamer is daar"zegt hij en wijst naar een deur. Ik knik en ga snel naar de badkamer en trek de tshirt aan. Inderdaad,ik zwem hier in. Maar ik had niet anders verwacht,als tom het al doet..en hij 2 koppen groter als mij is. "Bedankt"zeg ik voor de tweede keer deze avond en voor de tweede keer deze avond zegt hij ook dat het geen probleem is. "Kruip jij maar het bed in,ik slaap op de sofa"zegt hij maar al snel kijk ik hem bedenkelijk aan. "Geen denken aan dat ik je op de sofa laat slapen,het is jouw bed,ik kom hier onverwachts binnen vallen dus je slaapt in je bed,ik ga op de sofa"zeg ik maar ik zie dat tom daar ook niet mee akkoord ga. "Nee jij gaat in bed,je moet een goede nachtrust hebben"zegt hij maar ik ga weer in de tegen aanval. "Zo,jij ook. Als je niet in het bed slaapt voel ik me beledigd"zeg ik en tom kijkt me aan. "Oke,je bent zeker dat je op de sofa wilt he?"zegt hij en ik knik en zet mijn armen in mijn zei. "Slaap jij maar lekker,ik red het wel verder"zeg ik nog en hij knikt. "Slaaplekker"zegt hij snel en geeft me een kus op de wang. Hij gaat in bed liggen en ik leg me goed in de sofa. "Moet het licht aan blijven?"zegt hij en ik kijk hem lief aan. "Maakt niet uit,ik ben niet alleen nu"zeg ik. "Dan doe ik het uit oke?"vraagt hij en ik knik dat het goed is. Het licht gaat uit en ik sluit mijn ogen. Mijn ademhaling verzwaard waardoor ik stilletjes in een diepe slaap val.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:45:
Aahw wat sweet.
Laat mij maar mee dat bed in kruipen, heur x)

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 24 okt 2008 - 22:20:
Snel verder «3