Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 12!

You Saved Me.

24 okt 2008 - 22:40

663

2

191



Hoofdstuk 12!

"Anouschka,wakker worden"hoor ik stilletjes zeggen door de slaapkamer."Wat?"zeg ik verstrooid terwijl ik mijn ogen open en er met me'n handen in wrijf. Wanneer ze helemaal open zijn zie ik hoe tom voor me staat. "Ga je mee ontbijten?"vraagt hij en ik kijk hem een lange tijd aan maar al snel knipper ik verstrooid met mijn ogen. "sorry,het is nog vroeg"zeg ik terwijl ik geeuw. "Weetje,slaap nog maar wat,als je honger hebt kom maar naar beneden de eerste deur rechts oke?"zegt hij en ik knik. Ik leg me terug neer en sluit mijn ogen. Ik voel hoe er nog juist het dekentje over mij word geslagen en ik een kus op mijn voorhoofd ontvang en de voordeur zich sluit. Ik ben met tom in een bos. De zon is aan het ondergaan waardoor de hemel een mooi rood/oranje/roze achtig kleur krijgt en doordat de zonnestralen door de bomen schijnen het alleen nog maar mooier word. We komen in een open ruimte aan en zetten ons neer op het mooie groene gras onder een boom. "Het is echt mooi" zeg ik en ik zie naast me hoe tom knikt. "Dit was vroeger mijn lievelingsplekje" zegt hij. Ik laat mij met mijn rug tegen de boom leunen en kijk zo naar voren hoe ik de zon achter de bomen zie verdwijnen. De maan komt in de plaats van de zon te staan en zijn kleine sterren komen rond om hem en verlichten de open vlakte in het hele bos. Ik voel hoe een hand zich op de mijne legt en wanneer ik mijn hoofd om draai zie ik hoe tom me lief aan kijkt met zijn puppy bruine,grote ogen. "Je bent echt prachtig" hoor ik hem zeggen en ik voel hoe ik begin te blozen. Zijn hoofd brengt hij dichter naar de mijne toe en zijn zachte satijnen lippen raken de mijne waardoor onze tongen met elkaar verstrengeld raken. Ik voel lichtjes getik op mijn schouder en wanneer ik mijn ogen open zie ik al hoe tom terug voor me staat. "Hoe laat is het?"vraag ik verstrooid en besef dat alles van daarjuist een droom was,een droom dat ik niet wist wat het moest betekenen. Maar wat ik wel wist is dat ik het helemaal niet erg vond. "Je hebt heel de dag door geslapen,als je vandaag wilt werken moet je u nu gaan klaar maken"zegt hij en ik sta reht. Ik loop de kamer uit maar kom al snel terug. "Ja,het licht is gemaakt"zegt tom alsof hij wist wat ik zouw vragen en al lachend verdwijn ik uit de deuropening en stap mijn eigen kamer binnen. Ik zie hoe er een setje kleren,of wat je dan ook kleren kunt noemen klaar liggen op mijn bed als teken dat ik daar de hele avond in moet rond lopen. Ik zucht is maar ik doe trek het maar snel aan. Ik bekijk me in de spiegel en wanneer ik mijn hele lichaam af ga voel ik me een slet,een hoer,wat ik zo meteen ook half ga zijn. De botten zijn door mijn lichaam te zien waardoor het lijkt dat ik anorexia heb,dat dus totaal niet is. Ik eet genoeg,alleen..ik kom niet veel bij waardoor ik bij het gewicht van 45 blijf voor iemand van 1m60,dat dus eigenlijk zowiezo veel te weinig is,maar wat kan ik er aan doen ? Ik hoor geklop op de deur en niet veel later de stem van tom. "Ben je klaar? De bar opent zo meteen"zegt hij. "Ja,ik ben er"zeg ik en kijk voor de laatste keer in de spiegel en doe snel een lange jas aan en doe dan de deur open. "Je bent zeker he?"vraagt hij en ik knik. "Zolang het in de bar warm is dan is het goed,want anders ga ik bevriezen"zeg ik en tom lacht. "De verwarming staat altijd op,dus bevriezen zul je niet"zegt hij en ik knik. Ik volg hem en ik voel hoe mijn handen zweterig worden,als teken dat ik tog wel een beetje zenuwachtig ben.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:49:
Aaahw.
Sletje spelen is niet leuk.
Arme Anoushka.

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 24 okt 2008 - 22:44:
snel verder «3