Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » How it all began [1]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

15 aug 2009 - 21:44

174

0

195



How it all began [1]

Robyn pov.
Snel liep ik door het station. Ik moest mijn trein gewoon halen! Ineens botste ik tegen iemand op. 'Oh sorry, het spijt me! Gaat het?' Voor me stond een jongen van ongeveer mijn leeftijd (17 jaar) met prachtige bruine ogen en een getinte huid. Totaal het tegenovergestelde van mij dus. Ik was bleek, en mijn ogen waren zelfs grijs. Toen ik niet antwoordde, vroeg de jongen nog eens of het wel ging. Ik mompelde iets, en liep toen snel richting mijn trein. Maar goed ook, want ik zat nog niet, of de deuren klapten al dicht. Ik zocht mezelf snel een plaatsje -veel keus was er niet, dus ik zat tussen 2 oude dames-, en liet toen een diepe zucht. Wie was die jongen? En vooral, hoe kwam het dat hij me zo bekend voorkwam?

Taylor pov.
Oké, het was niet mijn bedoeling geweest om zo hard tegen haar op te knallen, maar ze liep sneller dan ik verwacht had. Ik hoopte dat ze mijn briefje snel zou vinden. Peinzend liep ik het station uit...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.