Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » We love cartoons [3]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

15 aug 2009 - 21:45

306

0

188



We love cartoons [3]

Robyn pov.
Nauwelijks 5 minuten later hoorde ik mijn gsm al. "1 nieuw bericht. Van: Taylor. Nu lezen?" Ik drukte op ja, en na het berichtje te hebben gelezen, begon ik hyper een antwoord te typen. "Hey Taylor! Ken je dat piepkleine koffiehuisje om de hoek van het station? Laten we zeggen, 7 uur daar? xRobyn" Ik drukte op verzenden, en toen pas drong het tot me door. Ik moest normale kleren aantrekken! Geen gucci, D&G, ... Ik zou mijn lievelingsjeans aandoen en een t-shirt van cookie monster. Ik hield het liever nog even geheim dat ik stinkend rijk was. Stuiterend liep ik naar mijn inloopkast en begon te zoeken. Mijn jeans had ik zo, maar waar was die verdomde t-shirt nu weer?!! 'Mam, weet jij waar mijn cookie monster shirt is?' riep ik naar beneden. 'Die heb ik juist in de was gedaan. Waarom?' Shit. Ik rende snel naar beneden en graaide onderweg mijn geld en handtas mee. In de keuken liet ik een papiertje voor mijn moeder achter, met de boodschap dat ik even een nieuw t-shirt swas gaan spotten. Ik zou het daarna wel aan Pixie geven, het arme kind was ook al verslaafd aan melig doen. Toen rende ik snel de deur uit, ik wist precies waar ik moest zijn.

Taylor pov.
"1 nieuw bericht. Van: Robyn. Nu lezen?" Snel begon ik terug te typen. "7 uur perfect! Zie je daar ;] xTay" Yes, eindelijk een normale date met een normaal meisje. Nu nog gauw een outfit scoren. 'Mam, waar is mijn t-shirt van Spongebob?' riep ik naar beneden. 'In de was.' Zuchtend slofte ik naar beneden, dan maar een nieuwe kopen. Mijn moeder verknalde de was altijd, alle kleuren liepen in elkaar over. Gelukkig was de dakloze die hier altijd kwam wandelen er gelukkig mee. Snel liep ik de stad in, op naar mijn favoriete winkeltje...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.