Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 13!

You Saved Me.

24 okt 2008 - 22:57

652

2

213



Hoofdstuk 13!

"Dus je weet wat je moet doen?"vraagt tom wanneer we de bar in komen en al een paar meiden aan het werk zijn en op de bar staan te dansen of rond een paal te draaien. "Yep,I get it"zeg ik en wil naar een plekje gaan maar ik word nog terug getrokken aan mijn arm. "Ik houw je in de gaten,en wanneer er nog maar 1 van die vieze venten aan je komt,stop je oké?"vraagt hij en ik knik. "Ik heb geen anderre keus zeker?"zeg ik met een lacherend toontje en tom schud zijn hoofd. "Dat is dus afgesproken"zegt hij. Ik knoop mijn lange jas los en geef hem aan tom en ga naar het plekje. Ik voel ogen branden in mijn rug en wanneer ik me omdraai zie ik tom met een grijns kijken maar wanneer hij de botte door mijn huid zie steken veranderd die blik al direkt een beetje bezorgd. Ik steek mijn duim omhoog als teken dat er niets aan de hand is en ik klim met behulp van iemand die er werkt de bar op. Al direkt komen er een paar van die vieze venten rond de plek staan waar ik dans en al snel duwen ze allemaal geld in mijn handen voor dat ik iets zouw doen waar ze voor gekomen zijn. Aan het einde van de avond,of toch wanneer tom het genoeg vind en me van de bar roept doe ik snel terug de jas aan die hij me gaf en duw ik het geld in zijn handen. "Wat moet ik daarmee?"vraagt hij en kijkt me niet begrijpend aan. "Ik zei tog dat ik niet wouw dat je voor alles zouw betalen,dus hier heb je al een deel"zeg ik en wil het in zijn handen leggen maar hij duwd het terug in dat van mij. "Jij hebt het verdiend,jij hebt er voor gewerkt,dus het is voor jouw!"zegt hij maar ik twijfel een momentje tot wanneer hij knikt dat het goed is. "Weetje,ik ben echt blij dat ik je ontmoet hebt"zeg ik en hij kijkt me glimlachend aan. "Ga je al naar boven?of blijf je hier nog?"vraagt hij. "Ik ga naar boven,douchen en slapen,als het niet erg is voor je?"vraag ik en hij schud. "Doe dat maar,misschien maak ik je morgen wel wakker"zegt hij grijnzend. "Zolang het niet met koud water is"vraag ik en hij lacht. "En dan ziek worden? Nee dat doe ik niet,slaap maar goed,ik zie je morgen wel"zegt hij en geeft me nog een kus op de wang en ik verdwijn de zaak uit en ga met de trap naar boven richting me'n kamer. Wanneer ik in de gang loop zie ik een aantal meiden me na kijken en ik begin het toch wel wat raar te vinden. Maar het is nog maar de tweede keer,maar als ze het blijven doen ga ik het toch moeten vragen of er iets verkeerds aan de hand is. Ik kom aan mijn slaapkamer aan en doe de deur open en stap naar binnen. Mijn jas smijt ik op bed en loop direkt naar de badkamer waar ik de warme douchekraan open trek. Mijn eerste werkdag zit erop en het viel best nog wel mee, ik dacht echt dat het anders was,viezer,enger,maar het viel best wel goed mee. Ik stap onder de douche en al fluitend begin ik mijn lichaam in te zeepen en doe ik shampoo in mijn haren. Ik spoel het snel uit en loop terug de kamer in waar ik een nieuw setje ondergoed pak en het vlug aantrek met mijn pyjama er boven. Ik ga in bed liggen en laat het licht branden en sluit mijn ogen. "Slaapwel tom"fluister ik stilletjes ook al is er geen kans dat hij het hoort. Ik voel me'n eigen weg gaan van deze wereld en over verplaatsen naar een andere wereld,de droom wereld waar alles kan en iedereen gelukkig is,en ik kan hebben wat ik maar wil.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:52:
Ugh.
Vieze, vuile, oude ventjes.
Weg met die handel x)
Heel snel verder, jij.
Want het is een leuk verhaal!
En je ABN evolueert al duidelijk in het verhaal x)

Volgens mij ga je nu rond de 13 mailtjes van FanFic hebben die afkomstig zijn van mij x'

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 24 okt 2008 - 23:02:
snel verder Joyce, ik zal geduldig wachten op het volgende deel x)