Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » Stupid train [4]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

15 aug 2009 - 21:45

296

1

193



Stupid train [4]

Robyn pov.
Snel rende ik naar het koffiehuisje om de hoek. Het was ook allemaal de schuld van die stomme trein! Had ik haast, moest de tein weer vertraging krijgen. Ik hoopte dat Taylor 'm nog niet gesmeerd was, mijn gsm was ik in alle haast thuis vergeten, zodat ik hem niet kon bellen. Rustig liep ik het koffiehuis binnen, en keek even rond tot ik Taylor zag zitten, aan een tafeltje in de hoek. Ik liep er snel heen, en ging zitten op de stoel tegenover hem. 'Je bent laat', merkte hij droog op. 'Ik weet het! Sorry, trein had vertraging.' Ik rolde met mijn ogen, en hij moest lachen. Ik begon te blozen: ik was echt ALTIJD klunzig bij jongens in de buurt. Taylor keek me aan met twinkelende ogen. 'Wat?' vroeg ik hem lachend. 'Ik probeer te ontdekken of jij zo'n type meisje bent dat graag in wilde attracties gaat op de kermis of niet.' 'En, lukt het?' 'Niet helemaal', gaf hij schoorvoetend toe. Ik begon weer te blozen. 'Je bent schattig als je bloost', zei hij. Ik werd nog roder, en stond toen op. 'Wat ga je doen?' vroeg Taylor paniekerig. 'Ik ga je laten zien of ik het type meisje ben dat graag in wilde attracties gaat of niet', zei ik doodserieus. Taylor stond op en ik trok hem aan zijn hand mee, die ik had vastgenomen. Toen we langs het raam kwamen zou ik zweren dat ik een flits zag, maar toen ik even uit m'n ooghoeken keek, zag ik niets. Vreemd.

Taylor pov.
Paparazzi! Fuck! Ze lijkt niets gemerkt te hebben, gelukkig. Ik vond Robyn wel een leuk meisje. Ze was spontaan, lief, vrolijk en vol verrassingen. Het beloofde in ieder geval geen saaie avond te worden, dacht ik met een glimlach.


Reacties:


inke
inke zei op 15 aug 2009 - 22:25:
leuk begin
ga je snel verder?
laat je het me weten als er weer een nieuw deel bij is?
xx