Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 23 we're gonna be together and never falling apart

crazy little thing called love CB (gestopt)

16 aug 2009 - 15:19

938

1

180



23 we're gonna be together and never falling apart

*volgende ochtend*
yu pov
waar is kiro? ik wordt wakker in een leeg bed op mij na dan. ik kijk de kamer rond en merk dat ik niet thuis ben. ik gaap en wrijf in mijn ogen. ik kom een stukje omhoog en net dan komt kiro binnen met de kleding die ik gisteren aan had. wanneer hij me aan kijkt krijg ik meteen een glimlach op mijn gezicht.
''kom hier!'' zeg ik en open mijn armen. hij komt naar me toe en geeft me een knuffel.
''ik hou van je weet je dat?'' vraag ik als we al zo'n half uur in elkaars armen liggen.
''ik ook van jou maar hoe veel jij van mij?''
''dat zeg ik je vanavond als ik vandaag bij je mag blijven.'' kiro knikt alleen, hij kijkt best wel droevig. ik druk mijn voorhoofd tegen dat van hem en druk een kus op zijn lippen.
''is er iets?'' vraag ik fluisterent. hij schud van nee en zucht.
''kiro er is wel iets, kom op vertel het me.''
''gewoon straks kom samantha er achter waar we zijn ofzo en doet ze je echt wat aan. dat is dan allemaal mijn schuld.''
''nee kiro, dat is niet jou schuld. ik hou van jou en ik wil alles op geven om bij jou te zijn.'' fluister ik in zijn oor. hij glimlacht en geeft me een knuffel.
''ik ook behalve dat jou iets overkomt. yu ik wil bij je zijn echt waar maar ik heb liever dat ik van een afstand naar je moet kijken dan helemaal niet!''
''ik weet misschien iets. maar het is moeilijk''
''vertel.''
''we gaan wel met elkaar maar we vertellen niemand er over, zelfs niemand van de band of een van onze familieleden.''
''je vergeet een klein dingetje.''
''en dat is.''
''ik kan niet liegen, als ze er naar vragen dan zijn we betrapt.''
''doe je dit voor mij of wil je gewoon niks meer met me?''
''wat hoe bedoel je? ik wil je niet kwijt! ik doe dit voor jou!''
''als je echt van mij houd dan doe je het juist niet en blijf je bij me! ik red me echt wel.''
''we moeten gewoon van samantha af.''
''dan heb ik een idee. zorg dat shin en strify hier heen komen, dan kleed ik me aan en vertel ik je het plan, we lokken haar in de val.'' roep ik en spring op.
''wacht, kom eens!''
''wat is er.''
''kom eens!'' ik loop terug naar hem toe en hij zoent me.
''beloof me dat jou niks gaat over komen.''
''beloof ik je!''
''oke dan.'' ik trek mijn kleding aan en ondertussen heeft kiro strify en shin gebelt dat ze moeten komen.
''ze zijn hier binnen 1.5 uur.''
''oke, kom dan leg ik je alles uit.''
''oke vertel.'' kiro komt naast me op de bank zitten en kijkt me aan.
''nou wij laten samantha gewoon weten dat wij wat hebben, shin en strify doen alsof ze ineens aan haar kant staan en horen haar uit over haar plannen die ze heeft om ons uit elkaar te krijgen en of ze nog meer redenen heeft om zo debiel te doen.''
''goed plan.'' zeg hij als hij even heeft na gedacht. hij gaat ver zitten en zoent me. ik trek hem op me en ga nu op de bank liggen. we raken verwikkeld in een lange tongzoen als de bel gaat.
''dat was geen 1.5 uur!'' roep ik dan.
''ik ga wel even kijken.'' zegt hij lachend en loopt naar de deur. nieuwesgierig dat ik ben loop ik achter hem aan en blijf in de deur post van de kamer staan. kiro trekt de deur open. er staat een meisje voor de deur die wel wat op hem lijkt. alleen een jaar of 5 jonger.
''pixie!'' roept hij ineens blij
''kiro!'' roept ze terug. en ze omhelzen elkaar.
''moet ik nu jaloers worden?'' kom ik er tussen en kiro schiet in de lach.
''pixie dit is Yu, Yu dit is pixie mijn zusje.''
''aangenaam'' zeg ik als ik haar een hand geef.
''wederzijds. en jullie hebben toch wat?'' vraagt ze dan.
''ja klopt.'' roep ik voor dat kiro een onverschillig antwoord kan geven. hij glimlacht en pakt mijn hand.
''how! jij bent wel een stukje groter als kleine kiro!'' lacht ze dan.
''haha dat klopt! maar dat is zo schattig aan hem, mijn kleine kiro.'' lach ik en druk een kus op zijn voor hoofd. we lopen de woonkamer in en ploffen op de bank.
''is het niet moeilijk als jullie willen zoenen ofzo?'' vraagt ze dan.
''ja soms wel, maar meestal staan we op de trap of gaan we ergens zitten. en als we op de trap staan sta ik natuurlijk 2 traptredes lager.''
''oh dat is niet waar! een traptrede of op de stoeprand!''
''of op het aanrecht!'' roep ik lachend en pixie ligt helemaal strijk. kiro komt op me af en gaat op mijn schoot zitten. hij drukt zijn lippen op de mijne en ik voel zijn tong over mijn lippen strelen. ik open mijn mond maar dan trekt hij weg. ik kijk hem aan met een pruillipje.
''oh gemeen! dat heb je van bill kaulitz geleert!'' roept hij dan. dat hij dat weet! we waren laatst op een afterparty van een ofander congres en ik raakte met hem aan de praat. hij was echt heel aardig en hij kreeg het steeds bij tom voor elkaar om iets voor hem te halen. uit eindelijk heeft hij het me uit gelegt. echt geweldig! ik krijg nu echt alles bij de band voor elkaar!
''wat dit?'' en ik krijg hem nu met een pruillipje en puppie ogen aan. hij glimlacht en zoend me weer. ik voel zijn tong weer en ik leg vlug mijn handen in zijn nek. dan open ik mijn mond en hij kreunt.
''jongens jullie zijn niet alleen hier!'' roept pixie dan lachend. en we laten elkaar los


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 aug 2009 - 23:01:
Oeh oeh de naam Bill Kaulitz maakt me al hyper


ik lees snel verder