Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » I don't understand it...

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

25 okt 2008 - 10:26

222

2

194



I don't understand it...

'Ik begrijp het niet... Dit kí¡n gewoon niet,' zei de leraar. Jackie en ik moesten na de les allebei nog even nakomen, omdat de leraar iets met ons te bespreken had.
'Jullie hebben allebei dezelfde antwoorden en fouten. Hebben jullie bij elkaar afgekeken?'
'Nee, meneer. Natuurlijk niet.'
'Hoe verklaar je dit dan?' Hij legde de proefwerkblaadjes voor ons weg. Ik haalde mijn wenkbrauw op.
'We hebben samen geleerd en we zijn een tweeling,' zei ik.
'Geen wonder dat we soms precies dezelfde trekjes hebben.' De leraar keek ons fronsend aan.
'Ik geloof er niks van. Jullie hebben afgekeken.'
'Meneer, u surveilleerde zelf bij het proefwerk. Dan moet u toch gezien hebben dat ik links achterin helemaal in het hoekje zat en Jackie helemaal rechtsvoorin?' Hij keek ons fronsend aan en dacht enkele ogenblikken na. Er verschenen een paar vlekken in zijn nek en ik hoorde zijn tanden tegen elkaar knarsen. We keken hem allebei afwachtend aan.
'Oké... voor deze ene keer dan. Gaan jullie nu maar dan naar huis.' We keken elkaar aan en grijnsden. Rustig liepen we naar buiten en toen barstten we in lachen uit.
'Zag je zijn hoofd?' vroeg Jackie hikkend van het lachen.
'Zag je zijn nek! Helemaal rood!' zei ik. Snel fietsten we naar huis. Tussen het lachen door bespraken we wie wat zou gaan leren voor het proefwerk van maandag.


Reacties:


xRainbow
xRainbow zei op 12 nov 2008 - 19:04:
Prachtigg weer !
Echt xuper leuk ! En ook heel easy man !
Ik wou echt dat ik dat kon !

xx


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 1 nov 2008 - 11:51:
haha leuwk snel verder..

ik wou dat ik dat kon lekker makkelijk x]

wat is die leraar een koe zeg als 2 kinderen op zijn minst 3 meter uit elkaar zitten kunnen ze neit afkijken..

Xx