Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » your girlfriend is a slut,but you don't believe me

You're my obsession.

17 aug 2009 - 16:51

192

4

260



your girlfriend is a slut,but you don't believe me

Ik smelt weg bij Strify,ik zou deze stilte niet willen verbreken ,met wat ik nu ga vragen,maar ik wil het weten."Strify?"."Ja?"."Hoe heet je vriendin,ik ken haar ergens van".Hij kijkt me niet begrijpend aan."Waar moet je haar van kennen?"."Geef gewoon antwoord op de vraag die ik je stelde en draai er niet om heen"."Chantelle"."Page,Chantelle Page...CHANTELLE PAGE".Ik vlieg op,en zie Strify me onbegrijpelijk aankijken."Hoe weet je haar naam?"."Ohmygod Strify,je weet het echt niet he".Ik kijk hem met tranen in mn ogen aan,hoe kan die slet van een Chantelle een jongen als Strify nou voor de gek houden?Hij is zo'n lieve jongen met een hart van goud.Ik kan er nog steeds niet bij hoe iemand hem zo kan bedriegen.Ik zord er wanhopig van en zak op mn knieen voor Strify neer.De tranen rollen over mn wangen.Strify weet zich geen raad met de situatie en probeert me te kalmeren."Wat is er nou?"."Chantelle heeft al een relatie,met Tom,Tom Kaulitz".Hij staart me met ongeloof aan,maar dan verandert zijn blik in woede."Je probeert ons uit elkaar te drijven he?".Nu is het mijn beurt om hem met ongeloof aan te kijken.Hij gelooft me niet? "STRIFY GODVERDOMME JE GELOOFT ME NIET?"


Reacties:


cocoloco
cocoloco zei op 17 aug 2009 - 21:54:
verder!!!!!!!!!!!!!!!!! hij moet haar gewoon geloven!!!!!


Kayley
Kayley zei op 17 aug 2009 - 21:34:
Wel goed verhaal
Alleen
Chantelle en Tom
Dat is niet eens echt.
Dat was een reclamestunt! ><


dms136
dms136 zei op 17 aug 2009 - 17:45:
veder veder
i love it
maare hun moeten wat krijgen


Kyoru
Kyoru zei op 17 aug 2009 - 17:18:
Hij gelooft je niet
OMDAT IE DOM IS
en arrogant
maarja
I still love this story!
so please continue!^^
xx^^