Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » I do this because i love you

You're my obsession.

18 aug 2009 - 6:17

257

3

245



I do this because i love you

"WEETJE WAT,IK GA HET JE BEWIJZEN,IK ZOEK DESNOODS TOM KAULITZ WEL ALS JE ME NIET GELOOFD".Hij zucht geirriteerd en kijkt me nu met een ietwat minder kwade blik aan."Later ben je me dankbaar".Ik druk een kus op zn wang en ren weg.Ik voel zijn blik in mn rug branden,maar daar trek ik me nu niks van aan.Ik doe dit allemaal voor hem,en zo gek voelt het nog niet eens.Eindelijk kan ik iemand helpen,tenminste als ik het goed doe.En als ik het dan goed doe,geeft het me vast een trots gevoel.Gewoon mn hart volgen,net zoals alle andere keren dat ik dat heb gedaan.En dan vind ik Tom vast wel.Of ik kan gewoon op mn verstand afgaan en naar de hoeren lopen,Chantelle is er namelijk ook een.Dan bedenk ik me iets,ik stop met rennen en draai me om.Snel ren ik terug naar Strify,en gelukkig zit hij er nog."Heb je Tom nu al gevonden?" ik hoor duidelijk sarcasme in zijn stem."Niet grappig"."Sorry?".Ik knik "Waar ik voor terug kom,wat is Chantelle's telefoonnummer?"."ALSJEBLIEFT CHANEL KAP MET DIE ONZIN"."Strify ik doe dit voor jou,heus niet voor mezelf,dat ik verliefd op je ben wil niet zeggen dat ik je perse wil,want als de liefde van een kant komt heeft het toch geen nut voor mij,het enige wat ik op het moment wil is jou gelukkig zien,niet mezelf".Ik bijt op mn lip en kijk naar de grond."Chanel,ik,jij,godver,wat doe je jezelf aan?"."Suicide,ik kill mezef van binnen voor jou"."Maar waarom nou;ik snap echt niet dat iemand zo ver voor mij kan gaan"."Omdat ik van je hou Strify"


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 18 aug 2009 - 16:58:
blub
please snel verder^^
xx^^


dms136
dms136 zei op 18 aug 2009 - 13:00:
veder vedre
VEDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moet veder


cocoloco
cocoloco zei op 18 aug 2009 - 11:11:
verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu moet het ineens romantisch worden! of strify moet gewoon vreemd gaan!!