Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Make sure you're holding on 'cause it could be the one » Hoofdstuk 1

Make sure you're holding on 'cause it could be the one

18 aug 2009 - 11:29

374

0

255



Hoofdstuk 1

Stom keek ik uit het raam van de auto. WEER VERHUIZEN!? Had ik luidkeels geschreeuwt maar niets hielp, het was tijd, tijd om weer te verhuizen, en het voorval met die inbreken moesten we achter ons laten. Hij brak in, hij bedreigde me, en met Derick zijn karakter moet je dat nou niet doen, de arme man zag het niet aankomen, de arme man overleefde het niet eens!

nouja, ik had me dus nog niet deftig voorgesteld...
ik ben dus Emily Johnson, ik ben dus... zeventien jaar oud...
en ik ben een vampier...
klinkt dat niet raar het woord vampier nouja, ik geef toe, zelf ik heb soms nog moeilijkheden met het bloedzuigen feit, en ik leef al langer als dit MONSTER dan de rest van mijn gezin. buiten Derick , hij kan zich niets herinneren hoe hij een vampier is geworden, maar na vijftig jaar alleen te hebben rondgezworven vond hij mij... een meisje van zeventien bloedend in de gracht in alleen haar ondergoed, helemaal huilend en bloedend.
hij had medelijde gehad en knielde bij het meisje neer.
"wat is jouw naam?"
had hij met zijn zachte stem gevraagd, ik herinner het me nog als de dag van vandaag.
"Eeee eee-eem-i-ly"
had ik bevend geantwoord met een blik vol pijn en bloed dat langzaam door mijn kleren heen kwam.
"je bent aan het sterven Emily, ik laat je de keuze, het eeuwige leven als vampier, monster of nu als mens sterven"
ik keek hem onbegrijpend aan maar aan
zijn blik tezien sprak hij de waarheid. ik keek hem aan, hij was zo perfect, zo mooi.
langzaam knikte ik. zijn gezicht ruste in mijn nek en eerst aarzelde hij maar toen hij zag hoe hard ik moeite had met ademen zette hij zijn tanden in mijn nek... dat is het laatse wat ik weet van mijn mensenleven. drie dagen na de beet was ik een vampier, mijn zintuigen hadden zich ontwikkeld tot zintuigen beter dan ik ooit had durven dromen.
zo zwierven we honder jaar alleen door de wereld, maar toen kregen we nood aan Ouders... mensen die ouder waren dan ons, want het bleek raar tezijn als een jongen en een meisje van 18 en 17 een stad kwamen inwonen. en daar vonden we in LasVegas in een smal straatje Dario, iets later Sara en tot slot 2jaar later Dennis...
sara was een dertig jarige advocaat die door een client was neergestoken.
Dario was een twintig jarige Soldaat wiens lichaam na foltering gedumpt was in een container
en Dennis was een vijfendertig jarige man die door een auto aangereden was.
door de dood werd ons gezin groter, tot hetgene wat we nu waren.
ik,dario, dennis, derick en sara vormden een hecht gezin, meer dan dat heb ik nooit gewild!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.