Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Make sure you're holding on 'cause it could be the one » Hoofdstuk 6

Make sure you're holding on 'cause it could be the one

18 aug 2009 - 11:45

579

0

183



Hoofdstuk 6

“dennis, sara, dit zijn edward, rosalie, emmet, jasper carlisle en esmé , zij zijn zoals ons, op elk onderdeel, tot het bloedzuigen van dieren toe.”¯
Zei Derick lachend en de twee oudere gaven ons elk ombeurt een hand en stelden zich voor.
Een gekuch verstoorde het gesprek ken alle blikken gingen naar Carlisle die in de deuropening stond.
Zonder een woord te zeggen ging hij opzij en kwam Emily tevoorschijn, ik was vergeten hoe mooi ze wel niet was.

Emilypov:
Ik gaf carlisle een knuffel en hij ging naar buiten, ik hoorde hem kuchen en niet veel later was het muisstil in de kamer, dus volgde ik hem en liep ook binnen.
De blikken werden op mij gevestigd en al snel vloog Sara in mijn armen, zo snel dat ik zelf de kans niet kreeg om mijn armen rond haar te slagen.
“mijn meisje! Gaat het? Hoe voel je je? Wil je drinken? Heb je iets nodig?”¯
Helemaal bezorgd keek ze me recht in mijn ogen aan, ik schudde lachend mijn hoofd en gaf haar een kus op haar wang.
Meteen zag ik hoe er een schittering in de jongens hun ogen zaten en ik vloog in hun armen.
“ik hou van jullie”¯
Zei ik lief en ze keken me meteen lachend aan.
De cullens keken me lachend aan, en ik gaf Rosalie en Alice meteen een knuffel, de anderen namen mijn hand.
“hallo? Edward?”¯
Verbaasd keek ik naar de deur, en daar stond ze dan....HET MENS.
Een grommend geluid vulde de kamer en mijn gezicht stond strak, en mijn bovenlip trilde mee uit woede.
Ik voelde hoe het diep vanuit mijn keel kwam, als teken dat ik het meende.
“Bella”¯
Edward ging voor mij staan en keek Bella doordringend aan.
Ik voelde hoe mijn twee handen werden vastgenomen door Derick en Dario en wist dat ik me moest inhouden.
Snel ging ik naast hen staan en voelde hoe ik in Dericks armen terecht kwam, die hij rond mij sloeg als teken van bescherming, bescherming tegen mezelf...
Ik zag hoe Edward met opgetrokken wenkbrauw naar Derick keek en dan naar mij en dan schudde hij zijn hoofd alsof hij iets eruit wou krijgen, alsof hij iets had gehoord.... wat dacht derick? Wat was er zo erg dat Edward ons nu zo raar aankeek?
Vragend keek ik hem aan, maar hij vestigde zijn blik vast op Bella die verbaasd de kamer rondkeek.
“EDWARD!? Wat doet ZIJ hier!?”¯
Kwaad keek ik haar aan maar mijn hoofd werd tegen de borst van Derick gedrukt waardoor ik niet weg kon.
“ZIJ, is een vriendin van ons, een soortgenoot, en JIJ bent een jaloerse vriendin Bella”¯
Met open mond keek ze mij aan waardoor ik een lach opzette en ze verbaasd naar mijn scherpe hoektanden keek. Haar blik was goud waard, en zo dachten rosalie en alice erook over want die hadden ook een lach op hun gezicht.
“we moeten praten”¯
Zei Bella zuchtend en ik zag hoe ze hand in hand met hem naar boven liep en me nog angstig na keek.
“dankje
carlisle! Echt, bedankt! Je weet niet eens hoe dankbaar we je zijn om onze dochter te redden!”¯
zei sara meteen die er duidelijk niets van begreep wat er zich afspeelde tussen ons en bella.
“dat is graag gedaan, zoiets merkwaardig als Emily heb ik nog nooit meegemaakt, ze is uniek, dat weten jullie toch hoop ik?”¯
Met een glimlach keek iedereen me aan terwijl ik trots grijnsde.
“dat weten we maar altegoed”¯
Zei Derrick en sloeg zijn arm rond mijn schouders terwijl ik mijn handen in mijn zij zette en trots rond keek.
“wat is eigenlijk het probleem bij Emily?”¯
Hoorde ik Dennis stil vragen aan carlisle


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.