Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Make sure you're holding on 'cause it could be the one » Hoofdstuk 11

Make sure you're holding on 'cause it could be the one

18 aug 2009 - 11:55

302

2

172



Hoofdstuk 11

Vanaf hier moet ik nog verder schrijven, ik doe het namelijk eerst in word

Ik keek nog eens naar het grote huis en zag hoe Edward me spijtvol aankeek.
Maar ik schudde licht kwaad mijn hoofd en uitte mijn woede dan maar via mijn rijstijl.
Behendig vloog ik van de oprit af en reed volle kracht naar huis toe in MIJN auto.
Al snel kwam ik daar aan en liep naar boven.
Ik stond denkend voor mijn kleerkast, mijn ogen gleden van een rokje tot een skinny jeans en dan naar een topje met met V hals of een tshirt.
Twijfelend nam ik een jeans met daarop en simpel topje, ik deed mijn hakken aan, nam mijn tas en liep dan meteen terug naar de auto.
Als ik op de klok keek zag ik dat ik nog zeker 10 minuten had voordat de rest zou toekomen en besloot een beetje trager te rijden.
Ik zette een cd op en parkeerde op de parking aan school. Er waren nog maar drie andere auto’s zichtbaar, die waren al zeker van leerkrachten.
Tot mijn verbazing zag ik een zilveren Volvo de school oprijden gevolgd door een rode audo pick-up ,die zo verroest was dat ik wel even moest lachen.
Vanuit mijn achteruitkijk spiegel zag ik hoe Edward en Bella naar elkaar toeliepen. De blik was vijandelijk. Ik begreep er niets van!
Ik spitste mijn oren en keek ik de achteruitkijk spiegel toe hoe ze tegen elkaar tekeer gingen. Het boeide me totaal niet wat die mensenkruiper deed, tot ik mijn naam hoorde vallen.
Snel concentreerde ik me op hun gesprek.
“SINDS DIE EMILY KWAM BEN JE ANDERS EDWARD!”¯
Riep een hysterische mensenstem
“emily heeft hier niets meetemaken bella, NIETS!”¯
Bij het laaste schrok ik. Hij had heel zijn zin kalm en rustig gezegd, maar het laatste woord spuwde hij er bijna uit.
“emily heeft niets temaken met het feit dat jij me uit je leven wilt Bella”¯
Ik hoorde hoe zijn stem brak en kreeg medelijde.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 16 nov 2012 - 20:03:
AWSOME als je verder gaat mag ik dan een melding?


witch
witch zei op 3 maart 2010 - 19:53:
leuk, ga je er snel verder mee en laat je het dan even weten?