Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » First kiss.

You're my obsession.

18 aug 2009 - 20:48

294

3

247



First kiss.

Ik zie Strify kijken en zie aan zijn blik dat hij me geloofd."Ik geloof je wel,maar ik wil zekerheid,kom we bellen Chantelle".Hij trekt me op zijn schoot en haalt zijn mobiel uit zijn zak.Verlegen sla ik mijn armen om hem heen en druk mijn hoofd tegen de zijne.Dan gaat alles in een flits voorbij.


We zijn weer in het huis van Madison en ik zit naast Strify op zijn bed en neem zijn hand vast,met mijn andere streel ik door zijn haren die zacht aanvoelen.Hij heeft zichzelf in slaap gehuild nadat we terug zijn gegaan naar huis.We gingen Chantelle bellen en toen nam hij op,Tom Kaulitz.Toen wisten we genoeg en heeft Strify de verbinding verbroken.Minuten lang zaten we daar tot opeens de tranen over zn wangen begonnen te lopen."Het ligt ook altijd allemaal aan mij, ik doe nooit is iets goed als ik een relatie heb" zei hij volledig in tranen.Ik heb hem toen moeten kalmeren en gezegt dat hij veel meer waard is dan zulke mensen en dat zijn ware vanzelf op zijn pad komt.Hij glimlachte door zijn tranen heen en heeft me toen opgetilt en zo zijn we de weg naar huis gelopen.



"Chanel" hoor ik zachtjes naast me,haast onverstaanbaar."Ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat de ware al op mijn pad is gekomen sinds een paar dagen".Ik kijk hem aan en voel een brok in mijn keel;hij heeft nu al iemand anders terwijl ik zo mijn best doe."Waarom zo sip?"."Dat weet je best"."Wat nou als ik zeg dat jij de ware bent die op mijn pad is gekomen".Ik voel zijn zachte lippen op de mijne en kijk hem geschrokken aan en duw hem voorzichtig van me af."Wat is er?".Ik kijk verlegen in zijn ogen "This gonna be my first kiss"


Reacties:


cocoloco
cocoloco zei op 18 aug 2009 - 22:33:
OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!! HAWT!!!!!!!
oke ik ben ff hyper aan het doen maar OMG!!! je moet echt verder gaan!!!!!


dms136
dms136 zei op 18 aug 2009 - 21:47:
OMG OMG OMG OMG
VEDER VEDRE VDER VDER VDER

PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

XX
^^


Kyoru
Kyoru zei op 18 aug 2009 - 21:14:
OMG
SEXYYYYYY
and; GO CHANEL!
zo doe je dat(omg.. ik ben hyper )
please
please
PLEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAASE snel verder?(oke.. nu word ik gek van mezelf-.-)
nja.. I like it!

xx^^