Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 3

NL goes to Japan (saved by the bell)

18 aug 2009 - 23:57

302

0

311



hoofdstuk 3

gemaakt door FluvS

Ik fatsoeneer mijn haar snel en loop de lift uit. Wat een kreng was dat! Om mijn zo maar omver te lopen! Hoe durft ze! Ik loop naar de ontbijtzaal, die behoorlijk vol zit, en ga aan het enige tafeltje zitten die er nog is. Dat tafeltje staat naast het tafeltje van An Cafe, en het meisje dat me omver liep. Mike gaat naast me zitten. 'Heb je honger?' Vraagt hij. 'Een beetje.' Zeg ik. 'Moet ik iets voor je halen?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik haal zelf wel wat. Moet ik nog iets voor jou mee nemen?' Vraag ik. 'Nee dank je, ik heb al ontbeten.' Zegt Mike. Ik sta op en loop naar het lopende ontbijtbuffet. Ik pak een bord en bak een broodje, vers uitgeperste sinnasappelsap en wat chocoladepasta. Ik loop terug en eet snel mijn broodje op. 'Wat ben je stil. Meestal ratel je aan een stuk door. Is er iets?' Vraagt Mike. Ik schud mijn hoofd. Ik vind Mike zo lief. Hij is als een broer voor mij en zo zie ik hem ook. 'Ik denk alleen na over vanavond.' Zeg ik dan. 'Maak je je er druk om? Het gaat vast en zeker goed! Dat gaat het altijd.' Zegt hij. Ik glimlach en drink in één keer mijn sinnasappelsap op. 'Zullen we nog even in de stad zelf gaan kijken? Ik ben benieuwd naar de leuke dingen die je daar kunt vinden. Jij ziet dan?' Vraagt Mike aan mij. 'Ja! Allemaal leuke waaiers enzo! Ik houd van die cultuur hier. Zo mooi allemaal!' Zeg ik anthausiast. Mike knikt tevreden. Hij heeft me weer vrolijk gemaakt. We staan op. Ik zet de ontbijt spullen op een karretje en we lopen naar buiten. Ik zing vrolijk een liedje terwijl we winkel in en winkel uit lopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.