Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » Hoofdstuk 4

NL goes to Japan (saved by the bell)

19 aug 2009 - 0:43

351

0

306



Hoofdstuk 4

Gemaakt LadySas

"Ik ga even wat te eten halen." zeg ik. Ik geef Takuya een zoen en wil op staan, maar Takuya houd me tegen en drukt zijn lippen weer op die van mij.
"Ahum klef ahum" hoor ik Kanon zeggen.
"Jaloers?" vraag ik als ik mijn lippen van die van Takuya haal en echt op sta. Ik loop naar het buffet.
Als ik terug kom met een bord met een paar broodjes, zie ik dat dat meisje van de lift aan het tafeltje naast de onze zit. IK zet mijn bord op tafel en schuif weer aan. "Dat is haar" is het eerste wat ik zeg als ik weer zit.
"wie?"vraagt Yu-ki.
"Dat verwaande wijf"
"waar zit ze dan?"
"daar" en ik wijs naar het tafeltje naast de onze.
"Dat is Fenna!" zegt Kanon "die is niet verwaand"
"Dat zeggen ze tenminste" zegt Teruki er achteraan, die gelijk een klap krijgt van Kanon.
"Hé, eet je wel door, we moeten over een paar minuten weg" zegt Takuya.
Ik neem snel een hap en knik. IK slik mijn stukje brood op. IK eet het onderweg wel op. IK sta op met mijn broodjes in mijn handen. De rest volg mijn voorbeeld en we lopen naar de uitgang van het restaurant.

"Wat gaan we eigenlijk doen?" vraag ik als we buiten lopen.
"Shoppen!" scheeuwt Kanon gelijk.
Ik kijk hem geschokken aan door zijn uitbarsting.
"Kanon is een zenuwachtig voor vanavond en hij vind dat hij nog kleding moet kopen." legt Teruki uit die mijn geschokken gezicht heeft opgemerkt.
"O....Oké" zeg ik droog en ga verder met het eten van mijn broodje.
Takuya pakt mijn hand en verstrengeld zijn vingers met de mijne. Ik kijk hem verliefd aan. En hij kijkt verliefd terug.
"The love is the air...O....The love is in the air!" zingt Kanon en huppeld rondjes om ons heen.
"Kanon, zoek eens een vriendin ofzo." zeg ik geiriteerd
"Tss...ben ik is een keer vrolijk!" en hij kijkt chagorijng vooruit, maar de veranderd gelijk als hij zijn favoriete kleding winkel ziet en rent er op af.
"Nee die is niet zenuwachtig voor vanavond hoor." zegt Yu-ki als Kanon buiten gehoor afstand is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.