Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Best friends for life.

You're my obsession.

19 aug 2009 - 1:01

679

3

314



Best friends for life.

"Ahw wat cute,niet denken maar gewoon..".Ik druk mijn lippen op de zijne en leg mijn handen in zijn nek.Ik lik aan zijn lippen en gewillig opent hij zijn mond.Onze tongen spelen wat met elkaar en langzaam laten we elkaar weer los."Gewoon doen dus" zegt hij droog.Ik begin te lachen en kijk hem verliefd aan."En,hoe was je first kiss?"."Delicious" fluister ik in zijn oor.Hij neemt me vast en wil me opnieuw zoenen,maar dan vliegt de deur open."STRIFY JIJ KLOOTZAAK WAAR IS CH,ooh hoi schaaaaat" roept Madison blij."Hoi" zeg ik licht geirriteerd omdat ze het moment komt verstoren."Wat doen jullie hier samen?" vraagt ze dan.Ik weet niet wat ik moet zeggen en ook Strify weet zich geen raad met de situatie."Gewoon praten,kun je nu gaan want we waren in gesprek?" zeg ik na een lange tijd."En dan zitten jullie zo dicht op elkaar,maak dat die dikke bruine buurman van ons wijs".Kwaad loopt ze weg en smijt de deur achter zich dicht."Doe je de deur ook even dicht?" zegt Strify droog.Ik begin te grinnikken om zijn opmerking en druk een kus op zijn wang."You're cute" zegt hij met een charmante glimlach waar ik natuurlijk weer bij weg smelt.

-Tijdsprong-

Vandaag is de laatste dag dat ik hier ben,want ik moet weer terug naar Belgie.Ik staar wat chaggerijning voor me uit en denk terug aan alle dingen die ik in slechts een week heb meegemaakt.Madison komt samen met Kiro binnen en ze ploffen naast me neer."Hee toet,je komt snel weer terug toch,je zit in je examen jaar en daanra heb je lang vakantie"."Als ik slaag wel ja" zucht ik."Hoezo?" vraagt Kiro."Ja wat denk je,ik was te veel met Strify bezig alle schooljaren en ik zou begod niet weten waar we het allemaal over hebben gehad op school,als de leraar van wiskunde een ingewikkelde formule uitlegde dacht ik aan hoe Strify dat zou vertellen,toen de Franse leraar uitlegde wat 'Je ne regrette rien' betekende dacht ik aan hoe goddelijk Strify dat zong,ik heb gewoon alles verknald"."We helpen je wel" Kiro geeft me een knuffel en net als hij weg wil lopen springt hij tien meter de lucht in."JIJ WAS OOK DAT MEISJE DAT NAAR STRIFY GILDE DAT JULLIE HET DE HELE NACHT KONDEN DOEN? IK HOORDE JE ZINGEN JE ZINGT GEWELDIG,JE MOET ZANGERES WORDEN DAN BELLEN WE JE MOEDER EN STELLEN WE JE VOOR AAN ONZE MANAGER EN DAN WORDT JE EERSTE SINGLE MET..".Strify komt binnen gerent en mijn blik glijdt naar zijn ontblote bovenlichaam."Lekker" zeg ik half kwijlend.Kiro,Madison en Strify beginnen te lachen."Waar ik voor kom" zegt Strify als het lachen vermindert is."WIE GAAT ER ZINGEN EN WIE STEL JE VOOR AAN ONZE MANAGER"."Chanel" zegt Madison vol trots.Strify kijkt me vol ongeloof aan "Zing eens".Verlegen staar ik naar de grond en probeer al mijn moed bij elkaar te rapen."Kom op we zijn je best friends".Daar hebben ze gelijk in dus ik begin met het nieuwe liedje van Tokio Hotel dat uitgelekt is op internet.

'I can give you,
you can give me,
something,
anything.
You are with me,
I am with you,
always.

Showing me in

Love and death,
love and death,
don't you mess,
don't you mess,
with my heart.
love and death,
love and death,
don't you mess,
don't you mess,
with my heart,
with my heart,
with my heart.'

Ik kijk op en zie inmiddels alle bandleden en Madison me met open mond aankijken."WOOW" roepen ze allemaal tegelijk na een lange tijd stilte."Hoe de fuck kun jij zo hoog zingen,dat moet je me leren hoor" zegt Strify verwondert door mijn 'zangkunsten'.Ik weet dat ik kan zingen,maar heb het nooit aan iemand durven te laten horen.Ik krijg ineens een enorme lachbui."HAHAHAHAHAHAAHAH OH MY GAY JULLIE ZIJN ECHT DE BEST PEOPLE I EVER MEET IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL HAHAHAHA"."GROUPHUGGG" gilt Yu hysterisch waardoor ik nog meer moet lachen.We knuffelen elkaar als het ware helemaal dood en dan vrebreekt Kiro-zoals gewoonlijk-het moment."Ik ga onze manager bellen,Strify als jij de moeder van Chanel dan belt".Strify knikt en pakt mijn mobiel om mijn moeder te bellen.Ik hoop zo met heel mijn hart dat ik kan blijven.Ze zijn de enige vrienden die ik ook echt vertrouw en ik zou niet weten wat ik nou zonder hun moet beginnen.


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 19 aug 2009 - 15:29:
omg
hyperness
please snel verder^^
xx


dms136
dms136 zei op 19 aug 2009 - 11:57:
vedre veder veder


cocoloco
cocoloco zei op 19 aug 2009 - 10:39:
haha wel sexy als strify shirtless binnen komt!!! je moet verder gaan! en chanel moet een platencontract!