Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » Hoofdstuk 6

NL goes to Japan (saved by the bell)

19 aug 2009 - 1:32

488

0

314



Hoofdstuk 6

Gemaakt door ladySas

Wij lopen ook de winkel in. Ik kijk een beetje rond, maar ik koop niks. Ik zie ook dat meisje weer lopen die ik in de lift tegen kwam en ze staan met elkaar te praten in de rij voor de kassa.
Als Kanon heeft afgerekend lopen we weer naar buiten.
"Wanneer moet je eigenlijk weer terug naar Osaka?' vraagt Takuya plots.
"Over 2 weken, dat weet je toch wel?" zeg ik verbaasd.
"O, ja dat had je gezegt ja...even vergeten."
"Zullen we daar gaan zitten?" vraagt Yu-ki die naar een terrasje wijst.
Iedereen knikt.
"Ik wil niet dat je gaat!" Zegt Takuya verdrietig en trekt een droevig gezichtje.
"aaw...." Ik sla mijn armen om hem heen. "Ik wil ook niet weg, maar de plicht roept. En trouwens we hebben nog 2 weken, daar kunnen we toch wel iets leuks van gaan maken."
"Ja, daar heb je gelijk ik. We gaan er de beste 2 weken uit ons leven van maken!"
"nu niet gaan overdrijven hè!" zeg ik lachend en druk mijn lippen op die van hem Hij slaat ook zijn armen om mij heen en trekt me dichter tegen hem aan.
"hé tortelduifjes komen jullie nog!" roept Kanon.
Ik haal mijn lippen weer van de zijne af en zucht. "die jongen kan ons ook echt niet met rust laten hè"
Takuya laat me los en slaat een arm om me heen. "ach hij is gewoon jaloers dat hij geen leuk meisje kan krijgen." en hij drukt een kus op mijn hoofd.
"dat zal het zijn" zeg ik lachend en we lopen ook naar het terrasje toe.

We zijn terug van het shoppen en zitten nu ieder op onze eigen kamer. Kanon is zich vast aan het klaar maken om naar het concert te gaan en heeft die andere 3 jongens nog weten over te halen om mee te gaan. Wij twee blijven zometeen alleen over van ons clubje en natuurlijk de crew en de manager, maar die storen ons toch niet, dat hopen we tenmiste dan.

Ik kijk op van mijn boek van geklop op de deur. "wij gaan! weten jullie echt zeker dat jullie niet mee gaan!" roept Kanon door de deur. Takuya staat op en loopt naar de deur en trekt hem open. "nee, verkoop die kaarten maar ofzo, we gaan niet mee, je bent ook echt een gek om die dingen gewoon te kopen voor ons. nog veel plezier. doei!" en hij gooit de deur dicht.
"Zo, nog wat drinken?"
"ja, doe maar sinas ofzo." en ik duik weer in mijn boek.
Takuya ploft naast me neer en zet het drinken op het tafeltje voor me.
"Wat is er zo leuk aan dat boek?" vraagt hij en trekt het zo uit mijn handen.
"Takuya!!" roep ik en probeer het terug te krijgen. "je kan het toch niet lezen, het is nederlands!"
"o...niet boeiend dan" Hij legt het boek op tafel en duuwt me acterover op de bank en gaat boven me hangen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.