Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 9

NL goes to Japan (saved by the bell)

19 aug 2009 - 2:42

256

0

298



hoofdstuk 9

geschreven door FluvS

Ik schrik op als iemand een hand op mijn schouder legt. 'We're going to our home. Thanks for the concert from yesterday. It rocks!' Zegt Kanon. Ik glimlach verlegen. 'Thanks.' Zeg ik. 'I hope I'll see you soon. Do you have a concert here soon?' Vraagt hij. 'Yes I do.' Zeg ik. 'I hope that I'll see you then. We've got a concert too in about 2 weeks here. You can come if you want to.' Zegt hij. 'I'd love to. On what date is the concert?' Vraag ik. '28st of august.' Zegt Kanon en straald weer. 'Oké, then I see you there.' Zeg ik. Hij glimlacht van oor tot oor. 'Good luck this days. Bye!' Zegt hij en draait zich om. Hij loopt weg en zwaait nog even over zijn schouder naar de anderen. Ik zwaai ook en staar een beetje teleurgesteld voor me uit. De anderen zwaaien ook naar me, behalve dat kind dat me omver liep. Ik zwaai terug en buig me daarna weer over het tijdschrift heen. Mike kijkt me met een glimlach van oor tot oor aan. 'Wat?' Vraag ik. 'Niets.' Zegt hij en staat op om iets te eten te halen. Ik sta ook op en loop naar buiten om een luchtje te scheppen. Ik zie nog net de Tourbus van An Cafe verdwijnen en loop zelf naar een parkje. Als ik merk dat mensen me aangapen, doe ik mijn capuchion en mijn zonnebril op zodat niemand me herkend. Ik ga aan een riviertje zitten en kijk naar het water.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.