Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » Hoofdstuk 10

NL goes to Japan (saved by the bell)

19 aug 2009 - 3:09

452

1

270



Hoofdstuk 10

Gemaakt door LadySas Again (a)

De 2 weken vliegen voorbij en voor dat ik er erg in heb is het al bijna de dag dat ik weer naar mijn eigen huisje in Osaka moet.

"Morgen is het de dag" zeg ik sip tegen Takuya als we aan de eettafel zitten met on ontbijd voor onze neus.
"Niet aan denken, we maken er gewoon een leuke dag van, en de rest is voor morgen."
Ik krijg gelijk een grijns op mijn gezicht.
"Kijk dat wil ik zien deze dag" zegt hij en knijpt in mijn wang.
"auw...dat doen alleen oma's" en ik wrijf over mijn wang.
"maar jij heb van die bolle wangetjes waar je zo leuk in kan knijpen."
"Nou! lekker aardig ben je weer. ik dacht dat je er een leuke dag van wou maken"
"wil ik ook."
"dan moet je aardig doen."

De dag vliegt voorbij doordat we alleen maar leuke dingen doen met z'n tweeën en voor ik het weet is het avond. Maar blijkbaar het Takuya ook aan de avond gedacht. Ik word geblindoekt ergens heen gelijd.
"Zijn we er al?" raag ik voor de zoveelste keer.
"bijna bijna, nog even geduld"zegt Takuya lachend.
"Ik wil weten wat je voor me hebt"
"èèèn.....stop!"
Ik stop gelijk met lopen
Takuya gaat achter me staan en maakt voorzichtig de blindoeklos en laat hem langzaam zakken. Mijn mond zakt open van verbazing. We zijn op een stukje gras bij een meertje en op het water drijven allemaal lichtjes en op het gras staan er kaarsjes in een vorm van een hartje en in het midden een groot kleed waar we zelfs op zouden kunnen liggen.
"I...ik....Jij...O my god!" Ik sla mijn armen om hem heen.
Hij kijkt me alleen maar Lachend aan en lijd me naar het midden van het hart. Ik ga op het kleed zitten. Takuya komt naast me zitten.
"Nu wil ik al helemaal niet weg morgen" zeg ik met tranen in mijn ogen.
Ook bij Takuya komen er nu tranen in zijn ogen. "Ik wou dat ik met je mee kon naar Osaka, maar dan hebben we concerten hier."
Ik sla mijn armen om hem heen en druk mijn lippen op de zijne. Ik doe mijn lippen een stukje van elkaar af, hij doet het zelfde en onze tongen vinden elkaar.
Takuya laat me na een tijdje los. "Ik heb nog wat voor je." Ik zie dathij moet bij elkaar haald en dan haald hij iets uit ijn jaszak. Een doosje.
Ik houd mijn adem in.
"Saskia, we zijn nu al een tijdje bij elkaar en elke dag ben ik meer van je gaan houden. I...ik....ach wathever" HIj maakt het doosje open en zit een super mooie ring in die heel duur geweest zou moeten zijn. "Saskia wil je met me trouwen."


Reacties:


SachikoChan
SachikoChan zei op 19 aug 2009 - 12:36:
Oooh zo cuuute <3