Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Live your dream. » Waiting for Rudy with the whole group

Live your dream.

19 aug 2009 - 13:17

290

1

144



Waiting for Rudy with the whole group

Alex en ik zitten in de een na laatste les en ik kijk onrustig op de klok.Had ik nou maar niet dat briefje tegen Rudy's kop gegooid,want ik durf helemaal niks tegen hem te beginnen."Je durft niet he".Ik kijk Alex aan en ik kan er nog steeds niet bij hoe ze mensen zo snel door heeft."Schat,het komt allemaal goed" en terwijl ze dat zegt pakt ze haar mobiel er bij.


-tijdsprong-

De bel is gegaan,en het zweet breekt me uit.Ik zie Rudy vals naar me grijnzen en ik probeer zonder enige emotie naar hem te kijken,wat me aardig lukt.Alex pakt me hand en fluistert in me oor "We zijn niet alleen".Ik kijk haar dankbaar aan en loop langs Rudy naar buiten terwijl ik hem wenk.Eigenlijk heb ik zo veel woede in me dat ik hem dood zou kunnen slaan.Iedereen deed gewoon normaal tegen me op het begin van de middelbare totdat Rudy bleef zitten in de derde.Door deze gedachten word ik nog kwader en Alex grijnst naar me."Je bent kwaad en dat is goed".Ik loop verder naar buiten met Alex en zie dan een hele grote groep mensen staan."Alex,ze komen Rudy helpen" zeg ik in panniek."Mocht hij willen,dudette ze komen ons helpen,ik heb ze gsmst".Ik kijk haar vol ongeloof aan en vlieg haar om dr hals.De groep komt op ons af en we lopen met zn allen naar Rudy die niks in de gaten heeft.Er stapt een aparte jongen met een bizarre stijl naar voren.Hij trekt Rudy ruw aan zijn schouder,e Rudy draait om met een pijnlijk gezicht.Zijn ogen worden groot als hij heel de groep ziet met Alex en mij voorop.Hij probeert weg te komen maar de jongen laat dat niet gebeuren en houd hem tegen."Waar denk jij heen te gaan?"


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 21 aug 2009 - 11:19:
omg geweldig!!!

Ik kan me wel goed inleven ik word ook veel gepest alleen het grappige is op school noemen ze me emo en buiten school de vrienden die emo zijn dan die vinden dat ik gwn een eigenstyl heb en totaal geen emo *grinnikt*

Maar ik klets weer te veel dus Snel verder en wil je dan zeggen wanneer je verder gaat