Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » It's our secret. » Bottles up ~

It's our secret.

19 aug 2009 - 15:37

543

3

197



Bottles up ~

Stukje over Reita, geen yaoi hier, volgend deeltje ook niet... Enjoy x3

‘Je komt met mij mee! Ik…’ Hoorde Reita nog. Hij schrok op en zag dat Uruha en Aoi ruzie aan het maken waren. Hij rende vlug de kamer uit ‘wat als zij nu ook nog ruzie maken?’ Hij wou iets tegen Ruki zeggen, maar die liep hem straal voorbij. Kai hoorde hij giechelen vanuit de andere kamer, dus besloot hij maar om te vertrekken.
Dat Reita niet meer is wat hij geweest was viel heel de band nu op. Ze vroegen zich af of hij het aantal fangirls die hij in zijn bed heeft gekregen nog onder de 100 was, en of hij de afgelopen 2 jaar ook maar één volledige dag nuchter was geweest.

Reita’s ogen waren bloeddoorlopen en zijn pupillen stonden groot, zijn neus zag rood van het snuiven en zijn basskills waren ook niet meer die het geweest waren. Vandaag in de studio was hij zelf zo stoned dat Aoi een uur de bass heeft moeten spelen.
‘I fought the law, and the law won!’ Zong hij mee in de auto, en reed zich bijna een ongeluk omdat hij te snel reed. Op zoek naar drank vond hij alleen een lege fles wodka en stopte vlug in de nachtwinkel voor nog een fles en 2 pakjes sigaretten. Hij besloot om daarna maar naar de nachtclub te gaan, aangezien zijn coke ook al bijna op is…

De volgende dag werd hij wakker en herinnerde zich nauwelijks iets… Hij deed zijn ogen open en keek tot zijn opluchting naar het plafond van zijn eigen kamer, tot hij een hand voelde die op zijn bloot bovenlijf lag. Naast hem lag een meisje met lang blond haar, en Reita’s neusband om haar neus. ‘Reita…’ ze wou zich rechtzetten maar viel terug neer. Reita probeerde haar naam te herinneren maar kon zich zelfs niks herinneren van het kinky spelletje van gisterenavond. Hij had een barstende koppijn maar kon maar aan één ding denken. Hij trok de lade van zijn nachtkastje open en een beetje coke later kon hij weer uit bed. Hij raapte het meisje haar kleren bij elkaar, en met afgrijzen zag hij dat er een nog een meisje lag, in de zetel. Zij kon zich wel rechtzetten en ging verleidelijk rond hem staan ‘dag Reitaschat.’ Zei ze en gaf hem een kus op zijn neus. Hij werd een vieze dranklucht gewaar. Het meisje riep haar vriendin en toen ze aangekleed was stapten ze naar buiten, de ene als een gedrogeerde zombie en de andere als een vrolijke huppeltrut.

Hij trok de kast in de keuken open en toen zag hij dat al zijn drank gestolen was. ‘DIE HOER HEEFT MIJN DRANK GESTOLEN’ Hij rende naar buiten, maar ze waren al verdwenen…
Hij legde zijn hoofd in zijn handen en kon wel beginnen huilen. Hij voelde zich draaierig, hij wou drank, maar als hij vertrok, stoned als hij nu was, … Nee, zo een schandaal zou hij wel kunnen missen. De volgende uren dat hij eindelijk sinds lange tijd nuchter was, dacht hij na…
Hoe is het nu zo ver kunnen komen? Hij, de band, ze waren allemaal zo een goede vrienden geweest, maar sinds zij kwam was alles anders.
Zij...
Hij had al tijden niet meer aan haar gedacht… Hij viel in slaap, droomde terug aan vroeger, aan die fantastische tijd…


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 3 sep 2009 - 2:33:
omg omg omg die reactie van Kyoru is zo grappig!! XD en en en het is egt een geweldig verhal! ik emen het!


XxXLICIOUS
XxXLICIOUS zei op 19 aug 2009 - 17:04:
HAHAHAH!
Oh my gosh! I <3 this!
Mijn god, dat mijn Reita (jaja ik ben echt compleet Reita gestoord) zo erg is met coke en vrouwen en en
Laat maar, ik word er zelf ook niet vrolijk van

Snel verder! <333


Kyoru
Kyoru zei op 19 aug 2009 - 15:55:
nuuuuuuuuuh, arme arme arme Reita 0,o
en en en en enenenenenenennenenenenenen
PLEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAASEEEEEEEEEEE snel verder?
ik hou zwaar van dit verhaal ookal heeft het nogmaar 2 delen, maar I LIKE IT!
whoesh
blub

xx^^