Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » lalala titelloos kind dat ik ben

You're my obsession.

19 aug 2009 - 17:11

293

3

289



lalala titelloos kind dat ik ben

Na een tijdje komt Strify met een ernstig gezicht binnen."Je mag niet hier blijven,je moeder wil dat je je school af maakt".Ik had het al verwacht dat ik het niet mocht,maar toch komt het hard aan.Ik trek mijn knieen op en staar somber voor me uit.De jongens en Madison houden me stevig vast."Niet doen,dan ga ik jullie nog meer missen".Ik trek een pruillip en spring dan op."HEE ik zit hier somber te wezen terwijl ik straks weg moet,kom we gaan nog wat doen".Iedereen stemt in en even later zitten we in een limo die Strify heeft geregeld op weg naar de stad.De jongens zochten het niet zich te vermommen,en hebben dus schijt aan de media zoals ze dat zelf zeiden.Ik ga wat dichter bij Strify zitten en hij slaat zijn armen om me heen en drukt kusjes in mijn hals."Ik hou van je" fluistert hij in mijn oor."JULLIE ZIJN CUTE,ZULLEN WE TRIO DOEN" roept Kiro hyper waardoor iedereen in de lach schiet."Kiro kon je het weer niet laten" grijnst Romeo terwijl hij met zijn tongpiercing speelt."Ik meen het" zegt Kiro met een pruillipje.Dan roept Shin ineens "Heeeeeeee Chanel we weten eigenlijk nog niet zo veel van je behalve dat je Chanel heet"."Wat wil je daarmee zeggen?"."Dat we je gaan ondervragen"."Okee vraag maar raak"."Hoe oud ben je".Gelijk een lastige vraag,er is nog niks officieel tussen mij en Strify,maar als ik mijn leeftijd beken wilt hij misschien niks meer met me.Ik kijk iedereen even aan met een soort angst in mijn ogen."Kom op,denk je dat ik je niet meer zie staan,ik weet heus wel dat je nog jong bent,maar liefde kent geen leeftijd,althans niet zon klein verschil als tussen ons" zegt Strify bemoedigend."Vijftien" zeg ik haast fluisterend,bang voor hun reactie,of nee voor die van Strify.


Reacties:


cocoloco
cocoloco zei op 19 aug 2009 - 17:55:
ah hij moet het gewoon niet erg vinden! verder!!!


Kyoru
Kyoru zei op 19 aug 2009 - 17:26:
nou.. als Strify gaat flippen.. DAN GA IK OP HEM FLIPPEN
oke.. dat klinkt fout
nja XD
please pleas pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeease snel verder?^^
xx


dms136
dms136 zei op 19 aug 2009 - 17:24:
~veder vder veder veder vder veder
JE BENT EGT VET GOED
LOVE YOU
XoXO