Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Once upon a time.. » Once upon a time.. [1]

Once upon a time..

26 okt 2008 - 19:01

282

2

202



Once upon a time.. [1]

Hallo, ik ben Tom Kaulitz, 22 jaar en de ex-gitarist van Tokio Hotel. “Tokio Hotel? Waar ken ik die naam van.”ť hoor ik je denken. Dat zal ik je vertellen, zo’n ongeveer twee jaar geleden waren we bekend, stonden meisjes gillend voor ons in de rij en konden we nergens heen zonder vermomming, tot het ongeluk gebeurde. We hadden ons laatste concert van onze tour, waarna een afterparty volgde. We hadden te veel gedronken en in dronken buien doe je rare dingen, niet? Nou, onze Georg wilde aan mij bewijzen dat hij zelfs de onmogelijkste dingen kon, zoals springend van een tafel op zijn basgitaar spelen. Dus hij ging op de tafel staan en sprong. Hij kwam op zijn beide benen terecht, maar door de alcohol was zijn evenwichtsorgaan niet helemaal zuiver meer. Daardoor verloor hij zijn evenwicht en viel met zijn hoofd in glazen. In coma geraakt. Toen was het gedaan met onze band. Geen Georg, geen goede basgitaar. Geen goede basgitaar, geen goede muziek. Geen goede muziek, geen Tokio Hotel. Maar goed, ons leven ging door. Dit klinkt hard, maar je leeft met hoop dat je vriend wakker wordt. Maar je begrijpt natuurlijk wel. We konden niet aan een nieuwe studie beginnen of een baantje zoeken. Dus hebben we maanden ook niets gedaan. Alleen in de studio gehangen en gewacht totdat Georg wakker zou worden. Bill pakte als snel zijn ‘oude’ leven weer op. Hij kwam weer een vriendin van vroeger tegen. Mevr. de boze heks met een pukkel op haar neus. Nou, oké, die pukkel is overdreven. Maar het was wel een heks. Nooit begrepen wat hij in haar zag. Ik wilde het ook niet begrijpen, totdat dit gebeurde.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 26 okt 2008 - 20:03:
Aawh.
Domme Georg in coma.
Snel meer, je maakt me nieuwsgierig! x)


JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND zei op 26 okt 2008 - 19:09:
Snel verder doen,gij schrijft echt kei goe en da verhaal is kei mysterieus ofso iets x) !! Dus laat mij wete als de volgende er is !! ;D
xx