Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » A typical sleepover to get over a fight with your ex-best friend and boy you secretely loved [8]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

19 aug 2009 - 20:25

404

2

217



A typical sleepover to get over a fight with your ex-best friend and boy you secretely loved [8]

Robyn pov.
Hier zat ik dan, in de trein. Ik hoorde Taylor steeds weer fluisteren: 'Ik kan het uitleggen.' 1 traan rolde over mijn wang toen ik hem daar achterliet. Ik hoopte maar dat hij het niet had gezien. Mijn gsm had ik afgezet. Taylor probeerde me nu de hele tijd te bereiken. Ik voelde me schuldig: liep ik tegen hem te preken dat hij iets achterhield, was ik zelf stinkend rijk zonder dat hij het wist. Ik was zelfs rijker dan hem! Twijfelend zette ik mijn gsm aan. 15 gemiste oproepen. Er waren er 2 bij van Pixie. Snel belde ik haar terug. 'Heyy meid! Alles goed?' riep Pixie door de telefoon. 'Mijn moeder zei net dat jouw moeder dacht dat je met Taylor ging, en ik moest uitzoeken of dat waar was. Dus...?' 'Pïx, zin in een slaapfeestje vanavond? Dan vertel ik je ALLES.' 'Okay, deal! Zie je vanavond!' Nu nog iets doen. Taylor verwijderen. Zeker 5 minuten zat ik daar met mijn gsm. Op het schermpje: "Zeker dat u contactpersoon: 'Tayy xd' wilt verwijderen?" Uiteindelijk drukte ik dan toch op ja. Ik zou hem toch moeten vergeten.
De treinrit leek eeuwen te duren.
'Ding-dong.' Toen ik opendeed, zag ik een lachende Pixie staan. Snel renden we naar min kamer nadat ze mijn moeder begroet had, en gingen toen op mijn bed zitten. 'Dus, vertel me alles!' kirde ze. Ik vertelde haar alles, buiten mijn gevoelens voor Taylor. Volgens mij had ze het stiekem toch wel door. 'Meid, ik weet de perfecte remedie voor jou! Stomme komedies, Ben&Jerry's ijs en gezichtsmaskers.' Ze had echt een smile van hier tot in Tokyo. 'En natuurlijk roddels.' Ze deed een poging tot knipogen, en ik lag echt dubbel. Wat zou ik toch zonder haar doen? 'Okay, laat me dan eerst even naar de wc gaan.' 'Aye aye kapitein', salueerde ze. Snel verdween ik naar de wc, voor ze mijn tranen kon zien.


Pixie pov.
Man, die Robyn kon echt goed acteren! Zo fake lachen... Snel begon ik haar gsm te doorzoeken. Pixie zou dit klein probleempje wel weer oplossen. Hmmm, geen Taylor bij contacten. Wacht, had ze nou net niks gezegd over stalker-achtige telefoontjes? Snel keek ik bij laatste oproepen. Bingo! Het nummer sloeg ik op in mijn gsm. Maar goed ook, want Robyn kwam net terug binnen. Snel zette ik mijn schijnheiligste glimlachje op. 'Kom, laten we dvd's gaan kijken!' riep Robyn nep-blij. Wat zou ik zonder haar doen?


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 19 aug 2009 - 22:41:
Oh, stoute Pixie.
x']
Nou, hopelijk brengt ze hen weer bij elkaar, dan is ze weer een heel liefige vriendin
Sorry dat ik het zo laat lees maar ik zat in een verhaal van CosmicPurple en daar geraak je niet zo snel uit.
Maar dus snel verder jij of ik ga met een grote lepel ben&jerry ijs voor je neus zwaaien en hem dan zelf opeten
Nah


inke
inke zei op 19 aug 2009 - 20:45:
ga je snel verder??
xx