Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 17

NL goes to Japan (saved by the bell)

19 aug 2009 - 20:36

443

0

284



hoofdstuk 17

made by FluvS xD

Ik zie hoe miku snel zijn broek en shirt pakt en die voor zich trekt, hoe Yu-Ki naar zijn pruik en shirt graait, dat Takuya snel achter iets gaat staan omdat hij blijkbaar helemaal naakt is en hoe Teruki naar zijn broek zoekt. 'Kanon!' Gromt Miku. 'I will come back later. But first, where is Mi..' Voordat ik de zin af kan maken hoor ik Mike al een 'O!' uitbrengen. Ik draai me om, duw hem de kamer uit en ga er zelf ook uit. 'Volgens mij was dat niet de bedoeling.' Zeg ik en schiet in de lach. 'Dat was niet grappig!' Zegt Mike, maar moet zelf ook lachen. Na een paar minuten komt Kanon naar buiten. Jammer dat hij een shirt aan heeft gedaan, het was net zo leuk zonder. 'Sorry! I was so excited thad you came by.' Zegt hij en wordt rood. Mike lacht. 'It's oké. My name is Mike.' Zegt Mike. Kanon geeft hem een hand. 'Nice to meet you. My name is Kanon.' Zegt hij. Mike knikt. 'You can came in. Everybody is dressed.' Zegt Kanon en laat ons voor. 'Hi.' Zeg ik vrolijk en heb moeite om in lachen uit te barsten. 'Hi.' Hoor ik van 4 kanten af komen. 'Hello, I'm Mike. I'm the manager from Fenna.' Zegt Mike. 'Hi mike, My name is Miku. This are Takuya, Teruki and Yu-Ki.' Miku wijst iedereen aan als hij een naam zegt. Ze zwaaien. 'You can sit down if you want to. Do you want something to drink?' Vraagt Teruki en gebaard naar de bank. Mike ploft er gelijk op neer. 'I want some coffee please.' Zegt hij. Ik ga naast hem zitten. 'Do you have some water?' Vraag ik. 'Yes, sure. One water and one coffee.' Zegt Teruki en loopt de kamer uit.

Na een tijdje gepraat te hebben staat Mike op. 'Zullen wij maar weer terug gaan naar de bus? Morger wordt het een drukke dag.' Zegt hij. 'Ja, dat is goed.' Zeg ik. 'We're going to the bus. I hope that we see you soon. It was nive to meet you, guys.' Zeg ik en sta ook op. We zeggen ze gedag. Als ik voor Kanon sta om hem gedag te zeggen, slaat hij zijn armen om me heen. 'I'm going to miss you. I'll see you tomorrow.' Zegt hij. 'Do you come to the concert?' Vraag ik. 'Yes, we all go to the concert.' Zegt Kanon. 'Nice!' Zeg ik. 'Bye bye then.' Zegt Kanon. 'Bye!' Zeg ik. Hij laat me los en kijkt me even met een glimlach aan. 'Bye.' Zegt hij. Mike en ik lopen weer naar de bus. Ik kruip in bed.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.