Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 30 explain what happened

crazy little thing called love CB (gestopt)

21 aug 2009 - 13:23

2368

1

187



30 explain what happened

danm! ik haat sommige computers! ik had net een uur ziten werken aan een verhaal en ik druk per ongeluk 1 toets in en heel mijn verhaal is weg!

shin pov.
het is nu zo'n 2 uur 's middags. we zitten met z'n allen op de bank.
we hebben nog nooit een gesprek gevoert met heel de band waarin er geen geintjes gemaakt werden tot nu toe. en dan bedoel ik niet dat we met alleen de band waren maar ook gewoon in interviews en dat soort dingen, in ieder gesprek dat wij 5en samen of met iemand er bij hadden moesten er altijd grapjes gemaakt worden. jasper en jason hebben uit gelegt hoe het nou precies zit tussen hun. ze hebben dus verkering. ookal is het zo gekomen omdat ze eerst geneukt hebben, voor hun is het zo dat je niet even kunt sexen en dan weer zeggen tot nooit! nee, ik denk dat ze allebij heel gevoelig zijn. van jasper had ik dat wel verwacht maar van jason niet. hij lijkt heel veel op yu alleen jason is jonger, gevoeliger en nou ja, slimmer! ik kijk naar jason en jasper die helemaal met elkaar bezig zijn. ik glimlach breed en voel een een kus in mijn hals. ik kijk weer naar strify die zich voor de zoveelste keer op mijn schoot gezet heeft deze week. hij mag dan niet veel zelf doen, hij kan toch wel op zijn sexy kontje zitten! nja, hij is sexy dus zoveel maakt het niet uit. ik grijns en neem zijn gezicht tussen mijn handen. ik druk mijn lippen op de zijne en laat hem verder het werk doen. ik laat zijn tong met de mijne spelen maar ben te lui om zelf iets te doen.
''hmmm, t is fijn als je niet mee doet.'' fluistert hij
''het is fijn als ik niks hoef te doen.'' fluister ik terug. hij grijnst en buigt weer naar mij toe. hij drukt zijn lippen op de mijne en het hele taffareel herhaalt zich weer. ik slaak een zachte kreun uit en streel hem over zijn blote rug.
''hmmm, nu hoef ik je shirt niet meer uit te trekken.'' fluister ik en druk kleine lieve kusjes op zijn mond. ik zie allemaal flitsen maar laat het dit keer. ik leg mijn handen in zijn nek en laat hem mij zoenen zoals hij het lekker vind. hij stopt even en kijkt me verliefd aan. ik trek hem tegen me aan en geef hem een stevige knuffel. hij streel zachtjes over mijn rug en ik sluit mijn ogen.
''zullen we de paparazzi eens geven wat ze willen?''
''hoe bedoel je?''
''gewoon even lekker zoenen op de gang.''
''dat vind ik wel een leuk geintje.'' we staan op en lopen naar de hal. we beginnen wilt te zoenen en doen 'per ongeluk' de deur open. we blijven zoenen als er allemaal foto's gemaakt worden en barsten dan in lachen uit om helemaal niks.
''oke, heeft er iemand een vraag?'' zegt strify dan.
''hoe komt het dat je zo'n grote wond op je borst hebt?''
''door de aanrijding.''
''waarom zit er geen pleister op en waarom draag je geen shirt?''
''dan gaat het steeds open als ik een nieuwe pleister erop zou moeten doen en als ik een shirt aan doe wordt het vies.''
''wat vind je zo leuk aan shin?'' die vraag was echt een kei harde klap in mijn gezicht. strify kijkt de interviewer met grote ogen aan.
''alles! hij is perfect voor mij!''
''als je iets moest noemen wat je niet leuk aan hem vind, wat zou dat dan zijn?''
''uhm, ik denk, hij maakt me 's morgens altijd wakker om 6 uur omdat hij dan naar de wc moet en hij slaap aan de kant van de muur dus hij moet helemaal over me heen klimmen.''
''waarom wisselen jullie dan niet van plek?''
''omdat hij altijd aan die kant gaat liggen na de sex!'' roept hij heel droog en ik hoor romeo in lachen uit barsten.
''hebben jullie dan iedere avond sex?''
''moet je dat nog vragen?'' hoor ik jasper roepen en nu licht binnen iedereen strijk en ik en stify lachen mee.
''jas! kom eens!'' heel de media mensen beginnen te smoezen en jasper komt heel droog de hal in lopen.
''nou mensen, dit is jasper, onze nieuwe huis genoot en hij gaat met het broertje van Yu.'' het is even stil, maar dat word al snel onder broken.
''dus heel jullie huis houden bestaat uit homo's?'' roept een dike vent.
''en jij uit vet!'' roept jasper met grote ogen en ik proest het uit van het lachen. strify rolt met zijn ogen en slaat de deur dicht.
''nu heb ik er geen zin meer in!''
''ik heb zin in jou!'' roep ik droog en trek hem mee naar boven.

jasper pov
strify en shin sprinten naar boven en ik loop de huiskamer weer in.
''dus shin en strify gaven een pers conferentie?'' vraagt romeo droog.
''met tong en al!'' en we liggen met z'n alle strijk. ineens horen we een harde kreun van boven af komen.
''amai! was dat strify of shin?''
''wacht even horen we zo.''
''*kreun* SHIN!!!! JA!!!!!!'' horen we dan kei hard.
''strify...'' zuchten we met z'n allen. ik plof neer op de schoot van jason en druk mijn lippen op de zijne. hij zoent me even terug en dan stoppen we.
''zullen we een film kijken?'' vraagt kiro dan en iedereen stemt toe. kiro pakt een willekeurige film en die de dvd in de speler. hij sluit de gordijnen en doet de lichten uit. de film begint meteen te spelel en allemaal kreunen vullen de kamer.
''wat voor film is dit?'' vraag ik verbaast.
''uhm ff kijken.'' lacht yu en neemt de hoes.
''haha een porno film! gay porn omprecies te zijn! willen jullie iets anders? bambi ofzo?''lacht hij luid.
''pff, bambi! is zeker de engste film die je ooit hebt gezien! mij kan het niet schelen hoor!'' roep ik en de rest stemt ook maar toe om hoer naar te blijven kijken al verlies ik snel mijn aandacht aan jason.

*tijdsprong 1 weken*
pff ik haat school! het is nu bekent over heel duitsland dat ik bij cinema bizarre in huis woon en dat ik homo ben en ook heel de school weet het! ik zit in mijn op een na laatste les uur. hierna hebben we mentor uur en dan mogen we naar huis. alleen het volgende uur worden de ergste 50 minuten uit mijn leven! de bel klinkt door de school en iedereen staat op het is 15.05 dus we hebben nu een kwartier pauze. ik loop naar buiten en steek een sigaret op.
''hey rookert!'' hoor ik van achter me. ik draai me om en zie jason staan.
''wat doe jij hier?''
''ik zei toch dat we gingen verhuizen? nou ik moest hier naar school!''
''gaaf! welke klas zit je?''
''uhm... KA3A.''
''he dan zitten we in dezelfde klas!''
''cool, dan loop ik dadelijk met jou mee! welke les hebben we dan?''
''mentor uur, word echt vreselijk! maar goed wat doe je vanmiddag?''
''met jou mee! ik mocht bij jou blijven vanmiddag want nog niet alles is klaar in het nieuwe huis dus ik blijf 2 weken bij jullie logeren.''
''oke cool!'' we gaan op een bankje zitten en praten wat. ineens komen martin en zac aan lopen met hun groepje. het is een tweeling en ze staan in het middelpunt van de belangstelling. ze gaan op het bankje tegen over ons zitten en kijken ons aan.
''dus, jasper, ik hoorde dat je homo bent.''
''klopt, hoezo?'' zeg ik zonder emotie
''ik vind het cool dat je het toe geeft! en dit is trouwens?''
''jason... hij is nieuw hier.''
''oh wacht! jij bent z'n vriendje toch?'' roept zac dan ineens.
''uhm, ja klopt.'' zegt jason twijfelent. ik rol met mijn ogen en neem een lange hijs van mijn sigaret.
''cool, trouwens jasper, word je ermee gepest?'' zegt martin dan.
''n beetje, het is meer duwen.''
''weet je ook wie?'' vraagt zac dan.
''nou, vooral nigel en damien en heel dat groepje.''
''komt goed! jij hebt het lef om dit toe te geven dus wij helpen je! nou ja jullie!'' zegt martin en ze lopen weg. ik zucht diep en rook mijn sigaret verder op.
''wat is er?''
''gewoon, ik vertrouw het niet helemaal!''
''waarom niet?''
''tja, waarom zou het populairste groepje van de school ons helpen?''
''weet ik het, laat het maar, je hebt ze niks gevraagt dus ze kunnen moeilijk zeggen dat je daarna iets voor hun moet doen.''
''daar heb je gelijk in!'' lach ik en druk een kus op zijn wang. hij glimlacht en drukt zijn lippen op de mijne. uit autisme zoen ik gewoon terug, het kan me niet meer schelen wat anderen denken en ook niet wat ze zeggen. ik weet dat ik en jason bij elkaar horen dus mag iedereen van ons weten! we horen allemaal ge juig en gefluit van alle kanten. we beëindigen de kus en rollen met onze ogen. ik kijk in zijn ogen en glimlach. hij doet hetzelfde en we steken een sigaret op.
''toch makkelijk als je binnen 5 minuten een sigaret kan roken!'' zegt hij droog.
''ja, heel makkelijk, 3 per pauze!'' zeg ik net zo droog en we beginnen zo maar te lachen. we roken snel onze sigaret op en dan gaat de bel.
''kom mee!'' ik pak zijn hand en trek hem mee naar het lokaal. we staan samen met want kinderen uit de klas voor het lokaal te wachten tot dat de anderen en mentor komen. jason staat tegen de muur en heeft zijn armen om me heen geslagen. er komen nog 3 kinderen bij ons staan en kijken me aan.
''dus is dat je vriendje?'' vraagt sharona verafschuwend.
''en onze nieuwe klasgenoot!'' roep ik en kijk haar arrogant aan.
''jullie zijn echt schattig!'' roept eveline. de mentor komt aan lopen en opent gelijk de deur. de mentor roept dat we in een kring moeten gaan zitten en de mentor gaat naast jason zitten.
''oke, ik wil meerdere dingen met jullie bespreken en we beginnen met de nieuwe leerling! stel jezelf even voor.''
''oke, ik ben jason, ik ben hier net komen wonen''
''oke, en ken je hier iemand?''
''jasper natuurlijk!'' roept sharona bitchy.
''oke, en waarvan kennen jullie elkaar?'' hij kijkt me even aan.
''van het uitgaan en ik ken ook zijn broer maar daar kwamen we later achter.'' zeg ik dan.
''oke, dan...'' zegt de juf twijfelent. ik heb haar alles verteld. en met alles bedoel ik echt alles! eerst van het ongeluk, toen dat mijn ouders dood zijn, dat ik met compleet vreemde in een huis ben gaan wonen, daarna met twee van hen ben gaan feesten, met een jongen het bed gedeelt heb en nu met hem ga. ik heb haar dus letterlijk alles verteld op de details na! ze kijkt me even aan en ik knik.
''oke, dus dan is er nog wat. als jullie de krant lezen of het nieuws volgen dan weten jullie dat er een ongeluk was met een gezin waarvan er 4 in de verongelukte auto zaten en de ouders van het gezin het niet hebben overleefd.'' zegt ze en stopt even. ik bijt op mijn lip om niet te huilen. jason neemt mijn hand en ik veeg een traan weg.
''dat weten we mervrouw! wat kan ons dat schelen?'' vraag sharona op haar eeuwige bitchy toontje.
''dat het mijn ouders waren trut! jij denkt alleen maar aan jezelf! en weet je? je maakt er iedereen maar vooral jezelf kapot mee!'' iedereen kijkt me aan en de tranen stromen over mijn wangen. ik sta recht voor haar en zr kijkt me verwaant aan.
''huil maar emo! ik had het kunnen weten, altijd huilen iedereen had kunnen weten dat je een homo bent! huil maar mij kan het echt niks schelen hoor!'' roept ze en lacht. het wordt me nu echt te veel. ik bal mijn vuist en sla dr kei hard in d'r gezicht.
''dude! je hebt een meisje geslagen!'' roept chuck geschokken.
''een meisje en een homo zijn toch niet zo verschillent, meisjes en homo's hebben de zelfde rechten in de ogen van hetro jongens dus is het gewoon een bitchfight.'' zeg ik emotieloos en loop de klas uit. jason komt achter me aan en houd me tegen op de gang.
''hey schatie, ik weet dat je het er moeilijk mee hebt maar haar slaan heeft geen enkel effect! hier krijg je alleen maar problemen mee! ik heb liever dat je heel mijn schouder nat huilt en boos wordt op mij dan dat je problemen krijgt hier!'' hij heeft mijn gezicht vast en geeft me een knuffel. ik geef hem een knuffel terug en alle tranen komen er uit. alle tranen voor mijn ouders die ik de afgelopen week niet heb gehad. ik zal mijn ouders nooit meer zien, ik zou nooit meer ouders hebben. binnenkort komt er een meneer van de jeugdzorg naar mijn situatie kijken en als ze denken dat de jongens niet goed voor me zorgen dan moet ik naar een te huis! ik verstekt mijn greep om jason en laat de tranen stromen.
''ssssst, het komt allemaal goed, rustig ademen, het komt allemaal goed.'' fluistert hij lief. ik laat hem wat losser en druk een kus op zijn lippen.
''ik hou van je.''fluister ik in zijn oor en zucht.
''ik ook van jou.'' fluistert hij lief terug. ik kijk hem glimlachend aan en hij veegt mijn laatste tranen weg. dan komt de juf aan lopen.
''zeg jasper, ik snap dat je overstuur bent en ik heb sharona een verwijdering gegeven maar eigenlijk moet jij er ook een halen want je hebt haar wel geslagen. maar is er een volwassenen die hem kan ondertekenen?''
''tja, strify gaat mij addopteren als er over een onbepaaldetijd is besloten dat hun goed voor me zorgen. dus ik denk dat hij dat dan moet doen''
''oke, dan moet hij er maar gewoon pleegvader onderschrijven. dan is het wel goed.''
''oke dan.''
''ga maar eerst even naar de wc om je op te frissen, ik bel naar beneden dat je als je die verwijdering hebt ingelevert naar huis kunt. jason kun jij hem thuis brengen?''
''ja is goed.''
''oke dan, tot morgen en anders zie ik je wel wanneer je er wat meer overheen bent.''
''dank u.'' ik loop naar de wc en kijk in de spiegel. jason komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel.
''je ben mooi.'' fluistert hij zachtjes en drukt een kusje in mijn nek. ik glimlach naar hem en druk een snelle kus op zijn lippen.
''ga jij maar alvast naar buiten, ik kom zo, bel maar ff naar huis dat ze ons op komen halen.''
''goed idee, want ik ga niet lopen!'' lacht hij en loopt naar buiten. ik werk snel mijn make-up bij en ga dan naar het meldpunt.


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 22 aug 2009 - 1:25:
Ik moet deze deel lezen dus nu moe ik echt slapen is echt laat geworden echt lol stukies n____n