Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Angel in disguise.

You're my obsession.

20 aug 2009 - 3:50

500

2

261



Angel in disguise.

"Tuurlijk vind ik het niet erg schat,zoals ik al zei liefde kent geen leeftijd of afstand of wat dan ook,al woonde je in Amerika dan nog had ik van je gehouden,en al was je vijftig dan.."."Overdrijven is ook een vak Jackpik".Iedereen ligt strijk van mijn opmerking en ik kan er zelf ook wel om lachen."HAHAAHAHAHAHAHAHA JACKPIK HEEE JACKPIK MAG IK AAN JE PIK BIJTEN".Drie keer raden van wie die opmerking was,Kiro dus.Dan stopt de limo en stappen we met zijn allen uit.Ik laat Strify even voor wat het is en ga naast Shin lopen."Hoi Shinnepi.."."Ga je mij nou ook al pik noemen?"."Ik wilde ShinnepiNNNNN zeggen hoor"."Haha okee sorry".Ik hoor wat gekloot achter ons en zie wat mobieltjes heen en weer gaan tussen de jongens en Madison.Dan voel ik mijn telefoon trillen,of nouja niet een keer maar wel vier keer.Ik open mn mobiel en lees samen met Shin de berichtjes.

'Ik hou van je xbf Madison'
'I LOVE UUUU XX STUITERBAL' ik grinnik even en ga dan naar de andere berichtjes.
'Poep emo van me ik hou ook van je xrom3o'
'IK HOU MEER VAN JE DAN DIE LULLIES xoxo yu PIK?'

Ik beantwoord ze terug en lees ze allemaal nog eens over.
'Ik ook van jou bf FOREVEEEER'
'Haha lekker stuiterPIK-ja dat klinkt leuker dude- love u tooo x'
'HAAAAAA IK EN EMO GRAPPIG ROOM maar ik hou ook van jou,heel veel :'D'
'Hahaaaa ze zijn geen lullies,KUTTIE maar goed moet ik hou ook al pik noemen,dan heb ik drie pikken-haha yu dit klinkt fout- JACKPIK STUITERPIK EN HANNESPIK haha je naam is amazing weet je dat xd,ik hou van je <3'

Net als ik me telefoon wil dichtklappen voel ik weer getril,dat zal vast van Strify zijn.Shin kijkt weer nieuwschierig terwijl ik het berichtje lees.

'Je weet dat ik het meest van je hou he lieffie,Je bent me alles,en ik ben zo stapel gek op je,alleen al als ik aan je denk lijkt het alsof ik in de hemel ben
en ik wil je voor geen goud kwijt.maargoed dat kan ook niet,want het enige goud op aarde ben jij.dus kan ik je al niet inruilen.You're my obsession xoxo je jackpik <3'

Ik voel dat ik een kleur krijg en de vlinders in me buik slaan op hol,het voelt heerlijk om verliefd te zijn op zo'n jongen als Strify.Ik hou met heel mijn hart van hem en zou hem ook voor gene goud laten gaan."Jullie zijn voor elkaar gemaakt" fluisterd Shin die heel het berichtje had meegelezen."Ik hoop het" fluister ik terug.Ik stuur een smsje terug.

'Niet te geloven dat ik dit een week geleden nog droomde,en dat het nu werkelijkheid is.Ik hou ook heel veel van je.with my heart and soul.En ik zal altijd van je blijven houden,ook al is er misschien ooit op een dag geen Strify en Chanel meer,maar daar denken we nog niet aan :'D You're my angel in disguise <3 x x x' Chanel,ps; die kus was geweldig,ik had me geen beter kus kunnen voorstellen maarja ik had me ook geen beter ventje kunnen voorstellen als jij -bloos-'


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 20 aug 2009 - 11:48:
Omg
cute cute cute cute!!
please snel verder?
xx<3


dms136
dms136 zei op 20 aug 2009 - 11:42:
VEDER VEDER

dit begint egt een obsessie en een verslaving te worden

LOVE YOU EN JE WEET HET HE
JE HEBT TALENT

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX