Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » Guess who's back [9]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

20 aug 2009 - 19:27

733

3

214



Guess who's back [9]

Het liedje noemt Colors en is van Crossfade. xoxo RobynQuote

2 weken later
Robyn pov.
Het was nu 2 weken na de picknick, en ik was een regelrecht wrak. Ik at en dronk nauwelijks, liep hele dagen rond in mijn pyjama en kwam het huis niet meer uit. Taylor had me nog elke dag proberen te bellen, maar had gisteren gezegd dat hij het opgaf en me nooit meer zou bellen of sms'en. Dat was de reden dat ik er nu nog meer uitzag als een wrak dan de vorige dagen. Stiekem had ik het tijdschrift bijgehouden met onze foto's van de kermis, en ik had er gisteren uren naar zitten staren. Het olifantje stond op de vensterbank. Pixie kwam elke dag langs, en ze had me het tijdschrift met de foto's van onze picknick laten zien. Ik had het direct verscheurd. Het deed me pijn om Taylor zo te zien kijken. Gebroken. Ik had net een lied geschreven, en was van plan het straks op te nemen en online te zetten. Ik ging op mijn bed zitten, en sloeg maar een willekeurig tijdschrift open dat er al eeuwen lag. Dacht ik. Op de cover stond: "Taylor Lautner heeft spijt!" Ik keek naar de datum van het interview. Gisteren. Snel las ik het interview, en 3 zinnen bleef ik maar herhalen, over en over. "Ik hoop dat ze het me ooit vergeeft. Ze betekende heel veel voor me. Nog altijd." Ik voelde tranen over mijn wangen lopen, en begon geluidloos te snikken.

Can you feel it crush you
Does it seem to bring the worst in you out
Theres no running away from
These things that hold you down

Do they complicate you
Because they make you feel like this
Of all the colors that you shine
This is surely not your best

But you should know these
Colors that your shinin'
Are surely not the best
Colors that you shine
Surely not the best
Colors that you shine

I know you feel alone, yea
No one else can figure you out
But don't you ever turn away from
The ones that help you down

They love to save you
Don't you know they would love to see you smile
But these colors that you shine
Are surely not your style

But you should know these
Colors that your shinin'
Are surely not the best
Colors that you shine
Surely not the best
Colors that you shine

I know your feeling like your lost
But you should know these colors that you're shinin' are
I know your feeling like your lost
You feel you've drifted way too far
Did you know these colors that you're shinin' are

Surely not the best
Colors that you shine
Surely not the best
Colors that you shine
Surely not the best (I know your feeling like your lost)
Colors that you shine (But you should know these colors that you're shinin' are)
Surely not the best (I know your feeling like your lost)
You feel you drifted way too far
Did you know these colors that you're shinin' are


De laatste noot weerklonk door de kamer, en 1 traan gleed over mijn wang op de gitaar. Snel drukte ik op het knopje om de opname te stoppen. Ik draaide me om om mijn gitaar weg te zetten, en daar stond hij in de deuropening. Mijn deuropening. Taylor Lautner. 'Dat was prachtig.' 'Dankje.' 3 seconden bleven we allebei zo staan, totdat ik me in zijn armen stortte en luid begon te snikken. Taylor sleurde me mee naar het bed. Ik nestelde me tegen hem aan. 'Robyn, vat dit even niet persoonlijk op, maar... Je ziet er uit als een wrak.' Hij grijnsde. 'En bedankt', mompelde ik sarcastisch. 'Ik heb je gemist', fluisterde hij. 'Ik jou ook', zuchtte ik. Taylor keek even rond in mijn kamer. 'Ik zie dat je Jake nog hebt.' 'Taylor', corrigeerde ik hem. 'Ja?' Ik schudde mijn hoofd, hij was nog net even idioot als vroeger. 'Het beest noemt Taylor, idioot.' Ik gaf hem een speelse por in zijn zij. We lachten eventjes, maar werden toen weer seieus. 'Tay, wat doe je hier?'


Taylor pov.
'Pixie belde', antwoordde ik luchtig. 'En exact waarvan had zij jou nummer?' vroeg ze, nu wantrouwend. Robyn kneep haar ogen een heel klein beetje dicht, net alsof ze jaloers was. 'Van jou gepikt. Ze zei -en dit zijn niet mijn woorden, maar de hare-: 'Je moet snel Robyn eens opzoeken. Ze is een totaal wrak. Ze gaat zelfs net meer uit!'' Ik schudde grijnzend mijn hoofd. 'Ze had wel gelijk', plaagde ik haar. 'Jaja, ik weet het, ik zie d'r niet uit. Komt ervan als ik mij schuldig begin te voelen.' Schuldig? Waar had ze het over?!


Reacties:


kimberley
kimberley zei op 21 aug 2009 - 15:53:
snel verder!!!
XX


inke
inke zei op 20 aug 2009 - 20:17:
ga je snel verder??
xx


Kayley
Kayley zei op 20 aug 2009 - 19:23:
Koewl x]
Leuk stuk
Lekker emotioneel.
Maar het was dus weer heel leuk.
1 opmerking: in het begin ik at en dronk*
Voor de rest
Dus snel verder