Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 20

NL goes to Japan (saved by the bell)

20 aug 2009 - 19:21

381

0

304



hoofdstuk 20

gemaakt door ladysas

Ik open mijn ogen en kijk mijn eigen vertrouwde kamer rond. Het is toch wel fijn om weer thuis te zijn. Ik draai me om en kijk naar de muur vol met foto's van mij, mijn vrienden en familie. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik ga overeind zitten en haal mijn handen door mijn haar. Ik kijk op de klok. 11 uur. Mooie tijd om je bed uit te gaan als je ouders in de middag langs komen.

Ik stap mijn bed uit en zoek wat kleding bij elkaar en ga met het stapeltje naar de badkamer, om er even later weer fris uit te komen. In mijn eigen kamer maak ik me op en doe mijn haar. Als dat gedaan is kijk ik nog een keer glimlachend in de spiegel en ga dan mijn weg naar beneden. Ik doe de deur open en zie Hikari al aangekleed en al in de keuken staan.
"Wat ben je vroeg." zeg ik en leun naast Hikari tegen de aanrecht aan.
"Ja ik weet het kon niet meer slapen, ook een broodje?"
"Ja is goed."
Ze geeft me de zak aan pakt een bordje uit de kast boven haar en zet die voor me neer. "alsjeblieft"
"Uh...oké...bedankt ofzo" Ik pak een broodje uit de zak en beleg die met chocopasta.
Ik draai de dop op de pot en neem een hap van mijn broodje. "ow..Hiwkawri.."
"praat alsjeblieft niet met volle mond."
Ik slik snel me brood door. "Me ouders komen vanmiddag, was ik gister avond vergeten te vertellen."
"O leuk! hoelaat?"
"geen idee, hebben ze niet gezegd"
Hikari knikt even en eet haar broodje op. Ik volg haar voorbeeld en zet mijn bordje in de vaatwasser.

Ik dood de tijd tussen nu en wanneer mijn ouders komen met e-mails checken die ik heb gekregen in de tijd dat ik niet thuis.
Ik heb een mail gekregen van een vriendin uit de tijd dat ik in Nederland woonde.

Heej Sas!
Hoe gaat het daar in het drukke Osaka?

Nog steeds met die J-rocker wat was zijn naam ookal weer?

Ik heb goed nieuws! Ik ga deze vakantie naar Japan, en ik kom zeker bij je langs om te kijken hoe het met je gaat! =]
xXx - Sanne

P.s. Doe de groeten aan je ouders als je ze ziet


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.