Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » your love is a lie (Slash) » Why?

your love is a lie (Slash)

20 aug 2009 - 22:27

293

3

260



Why?

Sorry, sorry...was het verhaal helemaal vergeten... en sorry voor de kortheid, maar had geen inpiratie :S

Ik zit huilend op mijn bed. Waarom? waarom? het word blijft maar door mijn hoofd spoken. Ik pak het fotolijstje, die op het nachtkastje naast mijn bed staat en kijk naar de foto van Steffi. Ik dacht dat ik haar kon vertrouwen. Nou het tegen deel bewijst maar weer. Ik gooi kwaat het fotolijstje naar de andere kant van de kamer, waar het tegen de muur kapot knalt.
Ik laat me achterover vallen op bed en de tranen rollen over mijn wangen.
Ik draai me om en stop mijn gezicht in het kussen. Ik schreeuw al mijn frustraties er uit.
Ik hoor niet dat de deur word open gedaan en schrik ook op door dat ik voel dat het matras naast me indeukt. Ik kijk verschrikt op en zie Strify zitten.
"Wa...wat doe j...jij hier?" vraag ik geschokken.
"Ik zag Steffi met een jongen jou appartement uit komen, ze keek niet al te vrolijk. Die jongen trouwens ook niet. En toen ik aanbelde deed je niet open, dus ik maakte de deur maar zelf open met de sleutel die jij mij heb gegeven, en nu ben ik hier"
"o..."
"maar wat is er nou? is er iets gebeurd tussen jou en Steffi?"
Ik zucht en kijk naar het fotolijstje die kapot op de grond ligt. Strify volgt mijn blik. "Waarom ligt dat daar?"
"Kapot gegooit."
"Ruzie? heeft het met die jongen te maken?"
Ik knik.
"wat is er gebeurd?"
"vreemdgegaan."
"Steffi?" vraagt Strify ongelovig.
Ik knik weer.
Ik hoor Strify zuchten.
"waarom kwam je eigenlijk naar mij toe?"
"ik....uhm....ja....I...Ik wilde weten hoe het met Steffi gaat"
"Nou, je ziet het"
"ja...ik..uh...ga denk maar weer..." Strify staat op, geeft me nog een aai over mijn bol en loopt de kamer uit.
Ik laat me met een zucht op het bed ploffen.

en?


Reacties:


Shinnie95
Shinnie95 zei op 30 aug 2009 - 15:56:
Verder bitte!!


Cuppycake
Cuppycake zei op 21 aug 2009 - 10:48:
Stoer!!

Weiter!!


realchick
realchick zei op 20 aug 2009 - 23:34:
whieeee hij is vet,
snel verder