Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 22

NL goes to Japan (saved by the bell)

20 aug 2009 - 23:13

424

0

333



hoofdstuk 22

gemaakt door ladysas

Ik stuur een mail terug en sluit de computer af. Ik loop naar de bank en wil net neer ploffen als ik de bel hoor gaan. Ik zucht en loop naar de deur. Ik trek de deur open en zie mijn ouders staan. "Hé mam, pap" Ik laat ze binnen en geef ze allebei een knuffel. "Laat je ring eens zien" zegt mijn moeder.
Ik steek vol trots mijn hand naar haar uit.
"zo, zo die Takuya van jou heeft wel smaak"
Ik knik vrolijk en ga ze voor naar de woonkamer.
"Hikari, wat leuk je te zien" zegt mijn vader gelijk als hij Hikari ziet zitten. Ze staat op en loopt naar mijn vader die zijn armen al wijd open heeft staan om haar te knuffelen.
Ze slaat ook haar armen om hem heen, waarna ze ook mijn moeder een knuffel geeft. "Ook leuk jullie weer te zien, het is al weer een tijdje geleden."
"ja zeker"
"Ga lekker zitten" zeg ik als het gesprek een beetje stil valt "willen jullie wat drinken?"
"Lekker doe maar een kopje thee" zegt mijn moeder als ze zit.
"Voor mij ook maar thee" zegt mijn vader.
"oké, jij ook Hikari?"
"Ja is goed."
Ik loop naar de keuken en vul de waterkoker, die ik op zijn standaard zet en op het aanknopje druk.

Ik vul de 4 glazen, die ik op een dienblad heb gezet met het hete water en zet het doosje met de thee soorten er bij. Ik pak het dienblad en loop naar de woonkamer, waar het gesprek opeens stil valt. Oké het ging dus over mij. Ik zet het dienblad op tafel en deel de glazen uit en doe het doosje met de thee soorten open.
Ik ga zelf naast Hikari op de bank zitten.
"O ja, pap, mam jullie krijgen de groeten van Sanne"
"O, Sanne dat is ook al zo een tijd geleden. Hoe gaat het met haar? " vraagt mijn moeder.
"Goed, ze komt deze week naar Japan."
"Wie is Sanne?" vraagt Hikari.
"Een vriendin uit Nederland"
Hikari maakt een o gezichtje en kijkt weer naar haar thee, waar ze net een slok van wou nemen.

Als mijn ouders weg zijn is het al weer vier uur.
"Zo wat nu doen?" vraag ik hardop aan mezelf.
"Nou, je zou kunnen stofzuigen, was in de wasmachine gooien, strijken..." Ik onderbreek Hikari snel. "ja ja, ik ga al iets doen, als jij ook iets doet"
"Ja ja, ik doe de was wel"
"Natuurlijk het makkelijkste"
"Duh" en ze loopt naar boven.
Ik zucht en pak de stofzuiger uit de kast.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.