Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 23

NL goes to Japan (saved by the bell)

20 aug 2009 - 23:28

376

1

329



hoofdstuk 23

made by FluvS

Trillend zit ik recht overeind in bed. Hoelang ga ik dit nog vol houden? Ik laat me weer in de kussens zakken en trek het dekbed helemaal over mijn hoofd heen. Er gaat weer een rilling door mij heen. Ik schrik als ik het gordijntje open hoor schuifen. 'Is alles oké? Is er iemand in de bus?' Vraagt een van mijn bodyguards. Ik zeg niets. 'Fenna?' Vraagt hij. 'Nee. Er is niemand.' Zeg ik, maar mijn gepraat wordt gedemt door de dekens. 'Wat?' Vraagt hij. 'Nee!!' Zeg ik harder. 'O, oke. Dan is het goed.' Zegt hij en ik hoor voetstappen. Hij loopt weg. Ik besluit na 10 minuten maar om uit mijn bed te komen. Ik stap onder de douche. Na het douchen doe ik mijn make-up en mijn haren goed en loop naar het kleine keukentje om wat te eten te maken voor mezelf. Aan het kleine eettafeltje eet ik dat op. Daarna poets ik mijn tanden, zet een zonnebril en pet op, zeg tegen Mike dat ik een stukje ga lopen en stap de bus uit. Ik loop een beetje door de stad. Als ik helemaal in gedachten ben verzonken, bots ik tegen iemand op. 'I'm sorry!' Zeg ik en kijk naar beneden. Ik zie Kanon op de grond zitten en steek mijn hand uit om hem omhoog te helpen. 'It's oké.' Zegt hij. 'Hello Kanon.' Zeg ik en doe mijn zonnebril af. 'O, hello Fenna!' Zegt hij opgewekt. 'How are you?' Vraagt hij. 'It goes fine, I think. Are you oké? Did you hurt yourself?' Vraag ik bezorgt. 'No, I didn't.' Zegt hij en kijkt me onderzoekend aan. 'Miku's right, you look upset. Even worse then yesterday. Did you slept well?' Vraagt hij en nu is het zijn beurt om bezorgt te kijken. 'Well, hm.' Meer zeg ik niet, want Miku en Teruki komen aan lopen. Miku begint te praten in het Japans, waar ik natuurlijk niets van snap. Ik kijk Kanon niet begrijpend aan. 'Miku, Please. Speak English. You know I'm bad in Japanese.' Zeg ik. 'O, hi Fenna. I didn't know that it's you. Do you like to drink something with us?' Vraagt hij. 'Yes please.' Zeg ik en knik. We lopen naar een terasje en gaan er aan zitten.


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 21 aug 2009 - 16:22:
YAY SUPER!!