Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 1: ochtendhumeur? maar niet door hem

Onbereikbare liefde (gestopt)

21 aug 2009 - 0:35

842

3

285



hoofdstuk 1: ochtendhumeur? maar niet door hem

alles is geschreven vanuit strify

Ik kom Mijn bed moeilijk uit en strek me uit. Zonder me aan te kleden, dus alleen in een boxer, loop ik naar de woonkamer. Daar zie ik dat Romeo er zit. Ik draai me snel om en wil weer weg lopen. 'Ook goede morgen Strify.' Zegt Romeo. 'Hoi.' Mompel ik en loop terug naar mijn kamer om een jogginbroek aan te trekken. Dan loop ik terug naar de woonkamer. 'Stoor ik je?' Vraagt Romeo aan mij. 'Waarom?' Mompel ik. 'Omdat ik hoorde dat je nogal moeite hebt om wakker te worden.' Zegt hij. 'Waarom zou ik moeite hebben met wakker worden, als er iemand de hele nacht gitaar zit te spelen zodat ik niet kan slapen!' Zeg ik sarcastisch en kijk Yu vernietigend aan. 'Ik kon niet slapen en moest toch iets te doen hebben. En trouwens, Kiro heeft prima geslapen. Die hoor je nu ook niet klagen. Toch Kiro?' Yu kijkt Kiro smekend aan. 'Ik zeg niets, Yu. En trouwens, het is een wonder dat ik daar doorheen heb geslapen heb. Ik heb waker door jou wakker gelegen en toen had je ook je versterker keihard staan. Je mag ook wel een beetje aan ons denken Yu.' Zegt Kiro. 'Sorry.' Mompeld Yu en loopt naar de Wc. Ik gaap en strek me weer uit. Vervolgens loop ik naar de keuken om een ontbijtje te maken. Ik stoot mijn hoofd tegen het kastje boven het aanrecht, omdat ik gewoon niet oplet wat ik doe. 'AUW!' Schreeuw ik en vervloek het kastje. Romeo komt de keuken binnen stormen. 'Is alles oké?' Vraagt hij en snelt naar me toe. 'Ja, fijn. Ik stoot mijn hoofd tegen het kastje.' Grom ik en vervloek het kastje nog een keer. Romeo moet lachen. Ik draai me naar hem toe en struikel over mijn voeten, waardoor ik recht vooruit val en dar Romeo me snel op moet vangen zodat ik niet op de grond val. Ik kijk omhoog, recht in 2 perfecte blauwe ogen. 'Kijk je wel uit?' Vraagt hij en zet me recht. Nog een beetje verward knik ik. Hij glimlacht weer. 'Moet ik helpen met je ontbijt?' Vraagt hij. Iedereen weet dat Romeo een verdomt goede kok is! Ik knik. 'Moet ik een eitje voor je bakken?' Vraagt hij. 'Lekker.' Zeg ik. Romeo pakt een pan uit het kastje en een ei uit de koelkast. Hij weet de weg helemaal in dit huis. Het is zo'n beetje zijn 2e huis geworden. Als mijn eitje klaar is, en het op een broodje ligt, pak ik iets te drinken voor ons. 'Heb je al ontbeten?' Vraag ik. 'Nee, nog niet.' Zegt hij. 'Dan ga ik nu eens een eitje voor jou maken.' Zeg ik en pak er een uit de koelkast. 'Kijk wel alsjeblieft uit.' Zegt Romeo lachend. Iedereen weet dat ik ontsettend onhandig ben. 'Doe ik.' Zeg ik, breeg het eitje en doe het in de pan. Na een paar minuten is het eitje goed en gooi ik het op het broodje van Romeo. We lopen terug naar de woonkamer en ploffen neer op de bank. We eten ons broodje op. 'Ik moet eerlijk zeggen, Strify. Je kan wel koken hoor.' Zegt Romeo met volle mond. 'Het is maar een eitje. Jij maakt gemakkelijk een schotel lasange klaar voor ons. En dan is het nog echt lekker ook.' Zeg ik. 'Niet zo bescheiden joh.' Zegt Romeo. Ik neem de laatste hap van mijn broodje en zet het lege bord op tafel. In een paar grote slokken drink ik mijn melk op. 'Dat was lekker.' Zeg ik en klop op mijn buik. Ik kijk naast me en zie dat Kiro in slaap is gevallen op de bank. 'Haha, die kleine slaapt alweer.' Zeg ik lachend. 'Schattig.' Zegt Romeo en staard naar Kiro. Dat is niet de bedoeling! Ik sta op. 'Ik ga maar eens douchen. En kijken waar Yu blijft, volgens mij heeft hij zich opgesloten in de badkamer.' Zeg ik en weet mijn jaloezie te verbergen. Ik loop de kamer uit, naar de badkamer. 'Yu, heb je jezelf doorgespoeld ofzo?' Roep ik. Ik hoor de douche uit gaan. 'Ik kom al, ik kom al.' Hoor ik achter de deur. 'Mooi zo.' Zeg ik. Na een paar minuten komt Yu naar buiten en kan ik de douche in.

Na het douchen doe ik mijn make-up en haren goed en loop ik terug naar de woonkamer. 'Is er chocola in huis?' Vraag ik. 'Nee, dat is op.' Zegt Yu. 'O, dan haal ik wel wat. Moet ik nog meer meenemen?' Vraag ik. 'Nog wat melk. O, en nog wat brood en het avond eten voor vanavond. Verzin zelf maar wat je wilt. Romeo kan alles koken.' Zegt Yu en lacht een scheef glimlachje. Ik knik en kijk naar Romeo, die helemaal gebiologeerd naar Kiro kijkt hoe hij ligt te slapen. Ik loop teleurgesteld de deur uit. Wat is dat toch met mij? Ben ik verliefd op Romeo? Dat kan toch niet? En toch, al zou het wel zo zijn, dan zou hij me toch neit willen. Hij is hetero.


Reacties:


TwinVampire
TwinVampire zei op 25 okt 2009 - 21:39:
So Cute<33
En kiro is gewoon lekker en lief^^
Xxx


realchick
realchick zei op 21 aug 2009 - 7:12:
aaahw hij is cute
snel verder <3


cocoloco
cocoloco zei op 21 aug 2009 - 0:56:
ah echt schattig dat hij er zo mee zit! je moet echt verder gaan ik vind het echt zo'n goed verhaal! tnks dat je het ff hebt gemeld! je bent een goede schrijver!