Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Against The Grain » I got them spending their dough

Against The Grain

21 aug 2009 - 12:07

324

6

423



I got them spending their dough

'Taylor, binnen 5 minuten het podium op.'
Ik bekijk me een laatste keer goed, spuit nog een lekker geurtje op me en ga dan bij Lilly achter het rode staijnen podium gordijn staan.
'Ga maar in 5;4;3;2;1, succes.'
Met mijn halfblote rug en benen sta ik naar het "mijn publiek" anderen zouden het heethoofden, overgeile bokken of beter gezegd hoerenlopers noemen.
De eerste noten komen uit Britney Spears' I'm a slave 4 U, precies 8 stappen achteruit en ik voel de paal.
Ik hoor luid geroep ze willen meer zien, 'Komaan schatje trek eens iets uit' 'Je bent geil'
Ik draai me van de paal en wandel al stipped naar hun toe, ik geef ze wat ze willen als ik dat niet doe dan heb ik geen inkomsten en geen inkomsten is gelijk aan geen studie wat dan op zijn beurt weer betekent dat ik dit werk voor eeuwig mag blijven verrichten.
Ik haast me naar mijn kleedkamer, veel moet ik niet meer uittreken enkel een gouden string, die vol zit met euro briefjes, precies zoals in de films, alleen dit is mijn leven, realiteit en geen fictiefilm.
Het geklop op mijn deur brengt me uit mijn droom.
'Kom Binnen'
'Mooie show, er staan 2 klanten op je te wachten, je mag zelf kiezen maar de zakenman bied het meest.'
'Oké, ik kom, eerst even verfrissen.'
Irma sluit de deur.
Irma is zeg maar mijn "pooier" dat is nu niet echt het juiste woord, ik moet haar niks, ik woon hier niet zoals alle andere meiden, ik kom enkel in het weekend dansen mannen bevredigen.
Ze is best lief, een joviale dame van 65 als ik nu niet zou willen, zou ze er geen enkel probleem van maken.
Haar stripteasebar/escorthuis -Girls interrupted- is het bekendste in Hamburg, Duitsland, het lokt elk weekend honderden bezoekers.
Niet alleen oude,zwetende mannen die verkiezen eerder de achterbuurten laat ons zeggen dat dit geprivileerder is, advocaten, zakenmannen, ministers, celeb's iedereen die veel geld heeft.
En over geld gesproken, ik zou beter het mijne gaan verdienen.


Reacties:

1 2

KolaLollie
KolaLollie zei op 23 aug 2009 - 0:43:
omg. het is leuk. je schrijft goed, wat iedereen al heeft gezegd^^ v zou je het misschien tegen mij ook willen vertellen?>


Scaramouche
Scaramouche zei op 22 aug 2009 - 23:49:
En owja, zou je iets willen laten weten als je verder gaat?

XX ^^


Scaramouche
Scaramouche zei op 22 aug 2009 - 23:42:
Dit vind ik heel origineel!
En je schrijft ook heel erg goed. ^^

Snel verder? (:

Xx ^^


BlackDreams
BlackDreams zei op 22 aug 2009 - 21:48:
lijkt me leuk =)
ga maar snel verder

xx


Xpam05
Xpam05 zei op 21 aug 2009 - 15:05:
Lijkt me een leuk verhaal ;D

Snel verder gaan!
(wil je me het laten weten als je verder gaat?)
xxx