Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TC] Still waiting for someone that will never take my hand. » I saw the tears on your face

[TC] Still waiting for someone that will never take my hand.

21 aug 2009 - 14:01

264

1

173



I saw the tears on your face

Tom komt voor me staan en kijkt me bezorgd aan. 'Er is niets' zeg ik en fake een smile. Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik er kapot van ben als hij met één van die sletten naar bed gaat? Als ik aan het gebeuren denk voel ik dat mijn ogen vochtig worden dus kijk ik snel naar de andere kant. Ik voel Tom zijn ogen branden op mijn lichaam en ik weet dat hij me niet gelooft. Ik pak een glas en de cola fles, ik schenk voorzichtig cola in mijn glas en zet de fles dan weer op de juiste plaats in de koelkast. 'Bill, je bent mijn tweelingbroer. Ik zie het wel als er iets met je is' zegt hij dan. Ik schud mijn hoofd. 'Er is echt niets' zeg ik zonder hem aan te kijken en ga naast hem door terug naar boven.

Tom pov

Ik maak me echt zorgen om Bill. De laatste tijd doet hij zo afwezig. Vooral na dat ik een one night stand heb gehad. Eerlijk gezegd vind ik die one night stand's ook niet meer leuk, ik doe het nu gewoon om me af te leiden. Ik weet niet waarom, maar de laatste tijd heb ik niet meer zo'n behoefte aan seks. Ik zou best zonder kunnen, maar dat is de beste manier om me af te leiden. Maar ik snap niet dat Bill het erg vind. Maar misschien vind hij het ook helemaal niet erg en is er een andere reden waarom hij zo afwezig is. Ik denk dat ik maar eens met hem ga praten.


Reacties:


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 25 aug 2009 - 16:35:
Ik wou je even een tip geven ...
je moet iets langere stukjes maken in een keer..

xxx

naar mijn mening dan hé