Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » I'll fight for you.

You're my obsession.

22 aug 2009 - 11:07

252

5

261



I'll fight for you.

Chanel pov.

''Ik hou van je'' fluister ik in strify's oor,maar ik krijg geen reactie terug.Ik streel over zijn wang,maar ik zie hem alleen naar beneden kijken.Wat is dit?ben ik dood ofzo?Net alsof hij voelt wat ik denk kijk hij op.Ik zie dat hij huilt en het valt me nu pas op dat zijn witte shirt helemaal bebloed is.Dan herinner ik me ineens wat er gebeurt is,ik waagde het erop en begon te gillen,toen trapte hij me in mijn maag en zei dat als ik nog een keer zou gillen hij zn mes tevoorschijn zou halen.Ik was zo slim om het toen gelijk maar goed te doen en gewoon 'STRIFY' te gillen.Ik hoopte dat hij het gehoord had,want ik wist wat er toen ging komen.Ik voel dat mijn hand wordt vast gegrepen,ik kan alleen niks terug doen.Als ik Strify niet had gehad,was ik nu waarschijnlijk verkracht geweest.Een naar gevoel bekruipt me als ik hier aan denk.Ik wilde mn eerste keer met iemand delen waar ik van hou,dus als Strify er niet was geweest had het me niks uitgemaakt en had ik daarna mezelf toch wel iets aangedaan.Maar nu wist ik dat ik die eerste keer wilde delen met Strify.Ik voel een glimlach op mn gezicht verschijnen,ik doe dit allemaal voor hem,hij is mijn enige hoop.En voor hem zal ik vechten,door het vuur gaan,en alles geven om te zorgen dat ik snel weer wakker ben en mijn liefde aan hem schenken,want voor je het weet kan het voorbij zijn besef ik me nu opeens.


Reacties:


automatic
automatic zei op 21 sep 2009 - 22:08:
waaaah omg vet moooi.<3333


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 23 aug 2009 - 11:49:
waah vet ,mooi verhaal..

snel verder <33

Xx


Kyoru
Kyoru zei op 22 aug 2009 - 20:49:
whoesh..
het moet echt goed aflopen1 0,o
anders ga ik gillen 0,o
whoeeeeeeeeeei
xx<3


dms136
dms136 zei op 22 aug 2009 - 15:59:
wow
VEDER VERDER VEDER

AWAAAAAAAAAAAAAAH
VEDER

I REALLY DO LOVE YOU
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx


cocoloco
cocoloco zei op 22 aug 2009 - 11:34:
wow heftig! ik ga weer het nieuws gierige uithangen door te zeggen: ''verder!!!!!''