Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 14!

You Saved Me.

28 okt 2008 - 22:29

433

2

242



Hoofdstuk 14!

De volgende dag werd ik wakker met een goed gevoel. Ik stapte het bed uit en ik zag dat de klok al aanwees dat het al in de middag was. Ik verschoot van mijn eigen dat ik zo lang heb geslapen en pakte vlug een setje kleren uit de kast en trok het aan. In mijn slaapkamer was er niet veel te doen dus ik besloot naar tom te gaan, vragen of er iets in de buurt te doen was of wat dan ook. Ik stapte de gang door en weer keken de meiden zo raar naar mij. Deze keer was het beu en ik stapte er stilletjes naar toe en bleef voor ze stil staan. "Mag ik misschien wat vragen?"vroeg ik op een van mijn beleefdste manieren. Ze keken me aan op een bitchi look maar mij laten doen stond niet in mijn woordenboek. "Er gaat hier een roddel de ronde"zegt het ene meisje met het zeer lange blonde haar en de groene ogen. "En wat heeft dat met mij te maken?"vroeg ik en keek haar niet begrijpend aan. Ik hoorde hoe er gekuch van achter het groepje kwam. Ze draaiden zich allemaal om en gingen een stapje naar achter. Ik zelf bleef op mijn plaats staan en zag hoe er een meisje met lang zwart half krullend haar en ook kat groene ogen voor me kwam staan. "Ik zouw je maar beter een beetje gedeisd houden"zei ze terwijl ze met een zeer bitchi look me'n hele lichaam af keek. "Hoe oud ben je?"vroeg ze aan mij en ik keek haar aan. "16.."zeg ik en ze kijkt me al lachend aan. "Blijf uit de buurt van tom,heb je dat begrepen sletje?"zei ze en ze draaide haar terug om en stapte naar de meiden. Wat had dit te betekenen? Omdat zei 18 waren,had toch helemaal niet te betekenen dat ze meer waren als mij? Ik trok het me niet aan wat ze zojuist tegen me zeiden maar ik wouw tog weten waarom ik uit de buurt van tom moest blijven. Ik stapte de hele gang nog door en sloeg toen rechts af en kwam bij de kamer deur van tom aan. Ik twijfelde na daar juist of ik nog zouw aan kloppen maar besloot het dan toch te doen. Niet veel later verscheen tom in de deuropening en keek me glimlachend aan. "Kom binnen"zegt hij vriendelijk en doet de deur verder open zodat ik door kon lopen. "Zet u,moet je iets drinken?"vroeg hij en ik knikte. "Cola is goed"zeg ik en laat en zet me op het bed neer al wachtend op tom.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 28 okt 2008 - 23:11:
Natuurlijk volg ik dit verhaal nog x)
Ik wil ook weten waarom ze uit de buurt van Tom moet blijven!
Snel verder schrijven, jij!
Dan krijg je een lolly van me

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 28 okt 2008 - 22:33:
snel verder zeg en wel heeeeeeel snel ö
Ik wil weten wat er allemaal aan de hand is xo